Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb de auto in nood gekocht voor een verhuizing vanuit Zweden omdat mijn Citroen Jumper kapot was gegaan.
De auto mag nu weg voor een zacht prijsje.
APK nog tot 11 September 2024.
nu heb ik een setje op de sloop gezien in het leer,
is dit zo 1 op 1 over te zetten onze kadjar komt uit 2016 en de nieuwe set uit 2019
zal alleen een stroom kabel moeten leggen voor de verstelling
Als je de voorstoelen wil wisselen van een megane senic met andere kan dat wel zelfde stoelen en bouwjaar en model auto.
Of moet ik nog ergens opletten met de stekkers onder de stoel..
En hoe krijg ik de a en b en c stijlen los aan de binnenkant wil...
Mijn tellerklok werkt niet meer, geprobeerd te repareren maar was al eens gedaan en slecht ook.
traces waren Los gekomen, dus repareren word erg moeilijk.
Nu zat er een p8200322053H in van sagem.
Via eBay een 8200392366 C gekocht, deze...
Wie kan mij vertellen waar en hoeveel sensoren op de achterklep van megane 2 cabrio zitten, cabriodak is nu niet te gebruiken omdat de achterklep volgens het systeem niet dicht zit, dit is wel het geval dus denk dar er een sensor niet goed werkt?
Hallo Allen,
Ik ben in het bezit van een Twingo uit 2004 met quickshift automaat, wanneer de auto stilstaat bij een stoplicht met de voet op de rem trilt de auto behoorlijk. Hoort dit, en zo nee, wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Alvast bedankt. :)