Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo mede Laguna-rijders. Ik ben sinds vrijdag in het bezit van een prachtige Renault Laguna 1.8 16v RXT uit december 1998. Het beestje heeft al 250.000 gelopen, maar ziet er werkelijk als nieuw uit! Ik hoop dat ik hier het een en ander te weten kan komen en zelf ook iets kan betekenen!
Welkom hier Roland. Je Laguna ziet er inderdaad nog erg goed uit zo te zien aan de foto's. Mooie uitvoering (RXT) en mooie velgen ook. Heel veel rijplezier gewenst.
Groeten Dave
(inmiddels met mijn tweede Laguna, altijd bijzonder tevreden geweest)
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Heel fraaie Laguna gescoord, mooiste kleur, leuk spoiltertje en van de beste tweede serie. RXT is natuurlijk niet persé noodzakelijk, maar wel héél leuk! Mens wil ook aan boord van zo'n comfortable limo lekker extra verwend worden met allerlei lekkers.
Veel probleemloze en comfortable kilometers,
Groet,
Nico den Haak
Wanneer iets echt goed gedaan moet worden, doe het dan maar liever zelf...
Tja, nog een echte laguna, prima bouwkwaliteit en dat merk je.
Al een ton erbij gezet, en het ding loopt en rijdt nog prima. Ook optisch nog netjes, zeker het interieur heeft geen enkele moeite ook met veelvuldig gebruik.
Ligt ook een beetje aan zijn berijder natuurlijk dat ze het allemaal zo mooi volhoudt, maar dat geldt voor iedere wagen.
Mooie kilometerstand
Groet,
Nico.
Wanneer iets echt goed gedaan moet worden, doe het dan maar liever zelf...
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
nu heb ik een setje op de sloop gezien in het leer,
is dit zo 1 op 1 over te zetten onze kadjar komt uit 2016 en de nieuwe set uit 2019
zal alleen een stroom kabel moeten leggen voor de verstelling
Ik heb een paar nieuwe koplampen gespot op het internet, zogenoemde “angel eyes”. Ik vind deze er geweldig uitzien en wil deze graag bestellen. Maar volgensmij zijn dit led lampen, en in de beschrijving staat de de “elektrische...