Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Onze aanwaaier/ventilator werkt wel, echter aan bijrijderskant geeft ie alleen maar warme lucht, ook als de temperatuur rechts op 17 staat.
Links werkt wel goed.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hierbij verkoopt de school een Laguna voor onderdelen.
Motor is perfect in orde en start direct.
De koppeling is eruit geweest maar werkcilinder afgebroken.
Lederen interieur en slechts 110500 km...
Hallo mede-enthousiasten van Renault
Ik heb een vraag over de startmotor van mijn kangoo fc 1.4 uit 2001. Ik wil graag van deze auto de startmotor vervangen, maar het lukt me niet om de startmotor te lokaliseren. Kan iemand mij vertellen waar de...
Ik heb een rolstoel auto met maar 1 sleutel. Zou graag een extra sleutel hebben, je weet nooit.
Nu heb ik een sleutel gekocht maar moet deze inleren op de auto.
Is er een speciale manier om dit te doen?
Al 1,5 jaar de Captur in bezit en nog steeds erg blij mee.
Ik heb een Bose systeem erin zitten, maar ik heb wat problemen met de mp3 bestanden op de usb stick.
Als ik mp3 bestanden op de usb stick zet, dan is de bestanden die ik er op...
Op dit moment hebben wij een Zoe Q210 uit 2015. Hier hebben we regelmatig problemen mee met laden bij publieke laadpalen, maar verder is het een topauto met weinig problemen. Door een baanwisseling die een stuk verder rijden vereist, zijn we...
Sinds vorige maandag de R5 techno met 52 kWh in bezit met een beloofde WLTP waarde van 410 km. Ik weet dat dat onder ideale omstandigheden is, maar gisteren had ik een rit van 220 km gepland en heb tot 100% opgeladen. Het dashboard gaf een bereik...