Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn navigatie klinkt maar uit 1 luidspreker (rv) Dit geldt ook als ik iets aansluit op de aux. (rood/wit tulp)
Geluid van de radio / cd komt wel gewoon uit alle speakers. Parrot werkt ook goed.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
sinds donderdag in het bezit van een Renault Grand Scenic 2017.
Op de site van R-Link Store vind ik een abonnement terug zijnde TOMTOM TRAFFIC EN COYOTE SERIES EN CONNECTIVITY
(149,00 € )
Is dit het waard om te doen en blijven de kaarten dan...
Ik mis de twee opties Navigatie en Apps in het menu van mijn R-Link2.
Nu heb ik de garage waar we de auto vandaan hebben gemaild met de vraag of dat klopt, zij geven aan dat onze R-Link2 is uitgerust zónder Navigatie.. Maar klopt dat...
Ik heb een nieuwe Captur in bestelling staan en nu vroeg ik mij af of er op deze Captur ook standaard 3 jaar navigatie updates staan. Dit was bij mijn huidige (2019) wel het geval maar bij de informatie over de nieuwe Capturs kan ik niets...
Het is toch wraakroepend dat Renault zomaar beslist dat de Navigatie (GPS) Update voor de nieuwe kaart van Europa b.v. nog maar slechts éénmaal per jaar gaat gebeuren ! Dat is zo al vanaf 2023 ! en daarvoor moet men dan € 85 betalen !!!...