Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
@gogol:
Bij de toelating is het nog steeds een eis (in ieder geval voor de 35W).
In NLD lukt het alleen niet om het in de APK en permanente eisen te krijgen/handhaven.
In Duitsland handhaven ze de EU regels strakker.
Captur 1.5 dCi Dynamique Orange Arizona/Ivoire
bekleding noir/orange
Pack City Camera
Pack Style
premiummatten orange
Une voiture tres agréable.
km-stand ca. 196.000
Ook in de stal: Mercedes-Benz GLC250
Ik baseer me op diverse bronnen op het internet, maar mogelijk heb je gelijk wat betreft toelatingseisen.
Ik leid hier wel uit af dat APK dus een wassen neus is met onwettige goedkeuringen. Daar moeten belangrijke mensen uit deze discipline zich maar eens over buigen.
Binnenkort die stadslichtjes type W5W vervangen, ziet er nu niet uit. Wat is een goede kleurtemp om te zoeken? En hoe zitten die lampjes vast? Gewoon kabel met fitting er uit trekken? Of eerst draaien?
Is 5w5 dus een steekfitting.
Mijn Tip, Osram LED in de kleur 6000K
Kleur klopt 100% en geeft, samen met de xenon, ook nog een een leuke energie/brandstof besparing.
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat
@Captured, de, in mijn post met de foto' s van de ballasten zitten die op de verkeerde plaats.
Na plaatsing bleek ook bij mij de radio ontzettend te storen...
Na telefonisch overleg van de dealer met RN heeft RN een schema naar de dealer gemaild waarin de juist plaatsing van de ballasten staat.
Na herplaatsing van deze bij mij was (is) het storingsprobleem geheel verholpen!
Ik zou zeggen, vraag uw dealer contact op te nemen met RN.
Succes...
Afgeleverd: 9-4-2015, Opel Mokka 1.4 Parelmoer wit, alle opties...
En weer thuis... met een leenauto. Ballasten waren op juiste plek geplaatst, andere ballasten waren ook geen oplossing. Nu zoeken ze verder wat de oorzaak kan zijn. Na 3 uur wachten met leenauto naar huis: een Logan MCV. Verder geen woorden aan vuil maken...
Hebben wij weer, lampen nog geen 6 dagen in de auto en nu al 1 de niet doet en dus we kunnen niet weg
Morgen gaat het terug naar de dealer en de originele gaan er weer in en geld terug.
Ben nu wel zo klaar met dat hele Renault gedoe .
Scenic TCe 140 Bose, Two tone Blanc Nacre / Noir, Easy Life Pack, Lane Keep Assist, Pack Cruising
Kadjar Tce 130 EDC Bose Blanc Nacre
Captur Tce120 Ivoor wit met zwart dak EDC
Captur Tce 120 ivoor wit EDC
Scenic 3 TCe 130 Eclips Griis
Grand Modus 1.2 zwart
Scenic 1 zwart metalic LPG Dynamic 1.6
Heb net gebeld met renault routeservice en ze bellen een monteur.
Morgen gaan de lampen er echt uit en ik wil mijn geld terug, moet mijn vrouw weg met de auto doen de lampen het niet, en xenon kun je niet vervangen...............kwaliteit? ha laat me niet lachen.
Scenic TCe 140 Bose, Two tone Blanc Nacre / Noir, Easy Life Pack, Lane Keep Assist, Pack Cruising
Grand Modus 1.2 zwart
Historie - [2002] Opel Spdstr - [2016] Megane IV Bose - [2017] AR Giulietta - [2018] AR Giulietta - [2018] Jeep Renegade
Huidig
- [2019] Jeep Compass
- [2016] Renault Captur XMOD
- [2006] Mi Lancer Evo IX
- [2004] Mi Lancer Evo VIII
- [1992] Mi Lancer Evo I
- [2008] Triumph St Triple 675
Was in maart 2015 nu inmiddels oktober 2016 .
Setjes zijn aangepast maar zullen ze nooit toegeven.
In onze,inmiddels 2de , captur zitten ze ook al ruim een jaar in.
Grand Modus 1.2 zwart
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wie o wie zou even mee kunnen denken?
Sinds enige tijd hebben wij met onze Grand Scenic 3 uit 2009 problemen met de airco die geen koude lucht meer blaast. Er kwam ook een nare lucht en witte rook (ijskristallen) uit de roosters vandaan.
Een buurman kwam met een setje Xenon lampen aan, goedkoop gescoord zei hij, of ik het wat vond
Nou heb ik niet regelmatig Xenon lampen in mijn handen, maarreh, wat vinden jullie er van?
Ben bang dat buurman wat teleurgesteld gaat worden als deze...