Zoe 2012? Hmmmmm volgens mij is ie weliswaar ontwikkeld in 2012 toch pas sinds 2013 leverbaar?
In Frankrijk zijn er enkele tientallen uitgeleverd in 2012. Nederland is inderdaad ruimschoots 2013. Ik zal het aanpassen.
Verder neem ik toch aan dat de 2015 in ruil voor het inleveren van de 43kW AC laadmogelijkheid toch echt 50kW CCS heeft. ChaDemo verwacht ik niet.
ChaDemo zijn er inmiddels erg veel in NL, CCS nog nauwelijks. Praktisch voordeel voor ChaDemo. Bovendien is die CCS stekker wel heel erg lomp groot.
Nieuwere R-link als in hardware? Nou dat hoop ik voor je want 'onze' versie is soms erg traag. Of bedoel je software?
Nieuwe R-link hardware ja (software kan altijd later nog bijgewerkt worden).
Koopoptie voor de accu, zodat je er meer dan 2 ton mee mag rijden? Ik ben je echt even kwijt. Waarom mag ik met mijn gehuurde versie dat niet rijden? En waarom zou jij willen kopen dan?
Kijk maar eens in je accuvoorwaarden; daar staan erg rare dingen in (geen garantie bij slijtage? nooit meer dan 200.000km mogen rijden?)
Stoelverwarming; sja als je hem nieuw koopt EN je wil leer kun je dat aftermarket heel mooi laten inbouwen. Mits de de stoelen niet aangepast hebben zijn de maten al bekend
Aftermarket is bij onze Renault dealer in ieder geval schrikbarend duur. Zo vragen ze € 500,- voor de stoelverwarming.
DAB+ sja; ik weet niet of dat een doodgeboren kindje is. Ik zet zelf meer in op 4G met streaming. Kan nu via de smartphone; hopelijk in een volgende versie via Rlink (net zoals Tesla en diverse andere merken overigens).>
Mee eens; het liefste zou ik Android Auto zien die koppelt met mijn telefoon.
Weet iemand eigenlijk de Bluetooth versie die de Zoe nu heeft?