Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De batterijhuur bij 12.500 km/jaar bedraagt 79€/maand.
De oplaadkost is veel te hoog: reken 20 kWh/100km of voor de 1000km zo'n 200kWh. Dat prijs daarvoor bij thuisladen is slechts 0,2€/kWh * 200 kWh = 40€.
Maar er is ook nog de verzekering, de rijtaks, de inschrijvingstaks e het onderhoud. De prijs van al deze factoren is bij de Zoe lager dan bij de Scenic.
Een grand scenic is een gezinswagen, een Zoe is maar een grote stadswagen hoewel hij zeer aangenaam rijdt.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
zonder ladingsverliezen
www.fivari.be
Kangoo ZE wellicht
Hiervoor 2 Kangoo's gereden, ontzettend praktische auto. Niet het comfort van een Grand Scenic natuurlijk, alhoewel dat ook steeds beter is geworden.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste Renault liefhebbers,
Ik heb een vraagje over het volgende:
Momenteel rijd ik in een diesel zo'n 30 tot 40.000 Km per jaar. Ik wil eigenlijk van de diesel af maar benzine wordt me te duur m.b.t verbruik.
Nu denk er erover om naar een Captur 2...