Bij mij staan nu al mijn contactpersonen netjes in het adresboek van de R-Link.
Wat heb ik gedaan,
Ik heb op mijn Galaxy gezorgd dat al mijn contactpersonen en op het apparaat en op de simkaart staan ( als je smartphone ooit eens de geest geeft en je hebt geen backup op een externe micro sd kaart staan dan staan ze altijd nog veilig op je simkaart )
Daarna heb ik alle dubbele contactpersonen die op het apparaat staan verwijderd en hetzelfde doe je op je simkaart.
Pas als je bij de instellingen van je contactpersonen aangeeft dat je alle contactpersonen zichtbaar wilt zien krijg je weer dubbele te zien.
Ik heb op mijn Galaxy nu Ingesteld, alleen contactpersonen op het apparaat weergeven.
Daarna heb ik eerst in de R-Link mijn Samsung galaxy s5 verwijderd.
Daarna heb ik de S5 opnieuw door de R-Link laten detecteren en via bluetooth weer opnieuw verbinding laten maken.
Je telefoonboek wordt dan ook opnieuw gedownload en zodra dat gebeurd is zal je zien dat je precies dezelfde contactpersonen in beeld krijgt dan de contactpersonen die op je smartphone staan met de instelling alleen contactpersonen op het apparaat weergeven.
Gr,
Eric
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst