Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hoi,
ik heb een twingo van 1998 met nieuwe type bumpers, mijn vraag is......
is er een aansluiting voor mist lampen met het bouwjaar 1998 of moet ik ze aanleggen.
is er ook misschien iemand die mij kan helpen om aan een handleiding voor de type's 1998 1.2
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
nu heb ik een setje op de sloop gezien in het leer,
is dit zo 1 op 1 over te zetten onze kadjar komt uit 2016 en de nieuwe set uit 2019
zal alleen een stroom kabel moeten leggen voor de verstelling
Ik heb een Twingo type AH-B-115 van het jaar 2016, waarvan de dagrijverlichting alleen aan de voorkant brandt.
Nu heb ik ergens gelezen, dat de achterlichten, die nu dus niet mee branden, ingeschakeld kunnen worden
via een software update.
Mijn...
Vorige week een nieuwe ( gebruikte ) Renault gekocht.
Echter, nergens in het instructieboek staat de soort motorolie genoemd, ook de dealer
kon dit niet met 100 % zeggen.
NB. Ik zag dat de motor achterin ligt, geeft dit geen probleem met de koeling,...
IK heb gezocht in dit forum maar ik kom geen informatie tegen over de vervanging van de originele radio in een Twingo I van 2003, door een meer eigentijdse radi met Bluetooth, etcetera. De originele radio, nog met cassettespeler, doet niets meer...
Lopen jullie tegen het zelfde ongemak aan als ik?
In de Austral heeft Renault er voor gekozen om geen mistlampen onder in de bumper te monteren, maar lijkt het erop dat de koplampen wat dimmen als je hem op de slechtweer stand zet....
Iemand al een Android radio gemonteerd in zijn Renault?
Ik heb een Reanult Captur waarvan de radio het begeven heeft.
Ik zou deze willen vervangen door een Android radio, mogelijks de Davilon DVL4041.
Blijven alle functies werken?