Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Bij mijn espace 2.0 T is er een irritant zoemend/fluitend geluid. Dit loopt mee met het toerental. Zowel als de versnelling in vrij of in een versnelling.
De garage gaf aan dat het een versleten/kapot lager is van de stuurbekrachtigingspomp. Is er...
Dit model heeft veel veiligheidsvoorzieningen inparkeerhulp, etc. etc. Wat mijn model niet heeft is een witte streep overschrijding signalering. In de handleiding wordt deze wel genoemd. Ik vraag mij af of iemand weet of dergelijke systemen bij de...
Goedenavond,
Zijn er hier Twingo II-rijders die Clio II velgen (15 ) onder hun auto hebben zitten? ET-waardes zouden 43 voor de Clio en 36 voor de Twingo (indien lichtmetaal/15 ) moeten zijn, 7 mm afwijking dus (breedte beide 6J). Ik heb een setje...
Weet iemand hoeveel Watt de lampjes van het instrumentenpaneel vd Twingo 1 zouden moeten zijn?
Lampjes voor stadslicht en dimlicht waren defect en had nieuwe van 1.2 Watt besteld. Die doen het wel maar branden niet zo fel als de originele. Ze zijn...