Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Dat zou kunnen betekenen dat die van ons ook geproduceerd is. Vlgs dealer zou hij ook in de eerste week van Oktober aankomen. Alleen de status in "myrenault" staat al maaaaanden op " gepland voor productie" ( midden Mei) Ben benieuwd!Bestellingen / leveringen Captur
-
- Donateur
- Posts in topic: 400
- Laatste bezoek: 04 jul 2021 11:15
- Actief als: particulier
Re: Bestellingen / leveringen Captur
Tsja, hadden jullie maar een Fiat 500L moeten kopen:
http://www.autoweek.nl/nieuws/29855/fia ... elijk-stil
Weer on-topic: Neem MyRenault a.u.b. niet te serieus. Je brommert zal echter (ooit) best gaan binnenkomen.
En hij is het wachten waard!
http://www.autoweek.nl/nieuws/29855/fia ... elijk-stil
Weer on-topic: Neem MyRenault a.u.b. niet te serieus. Je brommert zal echter (ooit) best gaan binnenkomen.
En hij is het wachten waard!
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 46
- Laatste bezoek: 21 okt 2016 18:08
Vandaag bericht gehad van de dealer, zij denken rond week 49 mijn nieuwe Captur te kunnen uitleveren.
Dat zou precies een jaar naar mijn eerst geleverde captur zijn we gaan het zien.
Dat zou precies een jaar naar mijn eerst geleverde captur zijn we gaan het zien.
Captur 1.5 DCI (2013), 2e Captur 1.5 DCI Dynamique Two-tone Ivoire/Noir etoile 2014
Hide post links |
-
- Donateur
Dat wordt dan een aflevering in week 1 van 2015 neem ik aan?
Hide post links |
-
- Lid
Ja zou best eens kunnen Huite. Belangrijkste is dat er een nieuwe cappie aan komt. enige verschil is straks de nummerplaat voor de rest is die 100 % het zelfde. Wel jammer dat ze DAB nog niet hebben doorgevoerd in de 2015 modellen.
En de HH uitvoering met diesel motor is hier in Nederland nog niet leverbaar.
En de HH uitvoering met diesel motor is hier in Nederland nog niet leverbaar.
Captur 1.5 DCI (2013), 2e Captur 1.5 DCI Dynamique Two-tone Ivoire/Noir etoile 2014
Hide post links |
Als het goed is heb je nu wel bandenspanningssensoren.
Hide post links |
-
- Lid
Ja of ik daar blij mee moet zijn is een 2e , Had al een set winterbanden liggen. Wat ik begrijp moeten daar nu sensoren in a 50 euro stuk?
Hide post links |
-
- Donateur
Systeem deactiveren zal goedkoper zijn. Kan het ook niet stuk gaan.
Hide post links |
-
- Lid
Huite ik hoop dat er niks meer stuk gaat voorlopig heb er nu wel genoeg van
Hide post links |
Als je ook winterbanden gebruikt, moeten daar ook sensoren in, wat ze kosten weet ik niet maar de dealer wel.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 37
- Laatste bezoek: 02 nov 2015 15:55
Zo, net bij de dealer geweest 2 a 3 weken staat mijn Captur voor mijn deur. Mocht zo weer een proefrit maken ENN alles werkt prima. Wordt ook tijd want op deze site staan zo veel problemen die eigenlijk geen probleem zijn wordt er niet goed van,De Rlink zou niet werken ( volgens dealer werkt het prima , zo niet direckt terug komen voor de laatste opdate ) de airco werkt niet goed (alleen bij eco rijden iets minder), achterklep gaat niet open ,ramen sluiten niet enz enz .En HEREN DAMES van de Captur site ,er zit geen reserve wiel bij maar dat wordt duidelijk vertelt bij de bestelling van de auto, 195= kost het reserve wiel. kopen dat wiel want dat pompje is nada oftewel klote ding . Zo als mijn Captur binnen is spreken wij elkaar weer!! tot dan . Oja ik heb een Dynamique Ivory 16 one tone met alle opties die er voor zijn.
Mvg :Anna
Mvg :Anna
Hide post links |
-
- Donateur
@nim
Wat je hier gelezen hebt over met name R-Link is vooral uit de beginperiode. Inmiddels is er weinig mis meer met het systeem.
Incidenten daargelaten natuurlijk. Maar die heb je overal.
En je leest op een forum vooral wat fout gaat. Goed nieuws is geen nieuws...
Veel voor vreugde en straks lekker sturen met je Captur!
Wat je hier gelezen hebt over met name R-Link is vooral uit de beginperiode. Inmiddels is er weinig mis meer met het systeem.
Incidenten daargelaten natuurlijk. Maar die heb je overal.
En je leest op een forum vooral wat fout gaat. Goed nieuws is geen nieuws...
Veel voor vreugde en straks lekker sturen met je Captur!
Hide post links |
Rustig Anna. De meesten van ons (die vaak al een jaar of langer in een Captur rondrijden) weten donders goed dat de Captur vrijwel probleemloos is ondertussen. Neemt niet weg dat er aardig wat kinderziekten waren het eerste half jaar en dat degenen die vanaf pak-em-beet juli 2013 tot februari 2014 een nieuwe Captur (of Clio) met R-link in gebruik namen, echt wel wat voor hun kiezen kregen. Voor wat betreft de R-link voelden wij ons (zeer terecht) de proefkonijnen van de Renault programmeurs en ontwikkelaars. Pas sinds maart/april was er een belangrijke update die de meeste, zo niet alle, problemen heeft verholpen. Daarnaast zijn er zeker in de begintijd meldingen van afleverfouten (te laag koelvloeistofniveau, afstelling ruitensproeiers te laag) waar terecht over geschreven is. Er zijn Capturs geleverd die zoveel problemen hadden dat complete R-link units of zelfs dashboarden gewisseld moesten worden en er is zelfs (minstens) één complete auto teruggenomen. Kan allemaal gebeuren en als Renault goed meewerkt en de garantieregeling werkt is het te overzien, maar als je nieuwe auto meer in dan buiten de werkplaats staat word je er wel een beetje moe van en gaat het plezier dat je er aan dacht te beleven snel voorbij.
Dit forum heeft heel veel Captur (en uiteraard ook Clio etc.) bezitters geholpen, zodat zij met de kennis van de ervaringen van anderen hun dealer bij problemen in de goede richting konden sturen.
Ik wens je veel plezier met je nieuwe Captur straks en verwacht dat het een fijne en probleemloze auto zal blijken te zijn, zoals hij voor verreweg de meesten van ons ook is.
Dit forum heeft heel veel Captur (en uiteraard ook Clio etc.) bezitters geholpen, zodat zij met de kennis van de ervaringen van anderen hun dealer bij problemen in de goede richting konden sturen.
Ik wens je veel plezier met je nieuwe Captur straks en verwacht dat het een fijne en probleemloze auto zal blijken te zijn, zoals hij voor verreweg de meesten van ons ook is.
Hide post links |
@nim: een reservewiel (thuiskomer) wordt wèl standaard meegeleverd bij de 4-cilinder Captur, zie prijslijst.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 124
- Laatste bezoek: 26 apr 2015 01:16
@nim,
Helemaal met Stellingen90 eens, de Captur van nu is mede tot stand gekomen door de vroege rijders. Als die hun klachten niet gedeponeerd hadden of gemeld hadden aan de dealers en Renault NL, dan had die taak nu voor jou weg gelegd geweest Anna.
En geloof mij, die dealers en Renault NL stropen fora en social media's af om maar geen imago verlies te leiden. Ik spreek uit ervaring.
En de keren dat mijn Captur in de garage heeft gestaan is niet meer op één hand te tellen.
Uiteinde;lijk is alles goed gekomen, maar daar is wel het één en ander aan vooraf gegaan.
Als je € 23000 voor een karretje betaald, mag je toch wel je beklag doen, neem ik aan.
En dit forum is hoofdzakelijk bedoeld om "alle" ervaringen met elkaar te delen.....ALLE....!!
Als jij problemen die hier op dit forum staan bestempeld als "geen problemen" is dat onterecht. Dat je daar dan niet goed van wordt is heel simpel op te lossen: niet meer lezen.
Huite heeft het ook geheel bij het rechte end, in den beginne was het één groot drama. Ik spreek uit ervaring. Ja zo ernstig dat ik mijn koopcontract wilde gaan ontbinden.
Inmiddels ben ik de gelukkige bezitter van een prachtige probleemloze Captur.
Het geen ik jou vanaf dag ÉÉN zal toewensen
Laat je ervaringen even weten als je ze hebt opgedaan.
MVG Wimmoltje
Helemaal met Stellingen90 eens, de Captur van nu is mede tot stand gekomen door de vroege rijders. Als die hun klachten niet gedeponeerd hadden of gemeld hadden aan de dealers en Renault NL, dan had die taak nu voor jou weg gelegd geweest Anna.
En geloof mij, die dealers en Renault NL stropen fora en social media's af om maar geen imago verlies te leiden. Ik spreek uit ervaring.
En de keren dat mijn Captur in de garage heeft gestaan is niet meer op één hand te tellen.
Uiteinde;lijk is alles goed gekomen, maar daar is wel het één en ander aan vooraf gegaan.
Als je € 23000 voor een karretje betaald, mag je toch wel je beklag doen, neem ik aan.
En dit forum is hoofdzakelijk bedoeld om "alle" ervaringen met elkaar te delen.....ALLE....!!
Als jij problemen die hier op dit forum staan bestempeld als "geen problemen" is dat onterecht. Dat je daar dan niet goed van wordt is heel simpel op te lossen: niet meer lezen.
Huite heeft het ook geheel bij het rechte end, in den beginne was het één groot drama. Ik spreek uit ervaring. Ja zo ernstig dat ik mijn koopcontract wilde gaan ontbinden.
Inmiddels ben ik de gelukkige bezitter van een prachtige probleemloze Captur.
Het geen ik jou vanaf dag ÉÉN zal toewensen
Laat je ervaringen even weten als je ze hebt opgedaan.
MVG Wimmoltje
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 101
- Laatste bezoek: 03 feb 2022 12:49
Goedemorgen,
@wimmoltje en Stellingen 90, dankzij onder meer jullie is onze Captur van July 2014 ook nagenoeg probleemloos.
Heb tot op heden alleen wat vocht in een van de lichten (zonder licht..) op de achterklep gehad. Ook bij mij is het koelvloeistof aan de lage kant. Tomtom wilde alleen de eerste dag niet op het hele scherm verschijnen, SD kaart eruit en erin en toen was het oke.
Heb nu alleen het idee dat mijn stuur niet helemaal recht staat als de auto wel rechtdoor rijdt. Niet echt heel hinderlijk maar toch.
Dus heb wel het idee dat Renault zeker wel wat gedaan heeft met de meldingen van de eerste Captur rijders.
gr,Axel
@wimmoltje en Stellingen 90, dankzij onder meer jullie is onze Captur van July 2014 ook nagenoeg probleemloos.
Heb tot op heden alleen wat vocht in een van de lichten (zonder licht..) op de achterklep gehad. Ook bij mij is het koelvloeistof aan de lage kant. Tomtom wilde alleen de eerste dag niet op het hele scherm verschijnen, SD kaart eruit en erin en toen was het oke.
Heb nu alleen het idee dat mijn stuur niet helemaal recht staat als de auto wel rechtdoor rijdt. Niet echt heel hinderlijk maar toch.
Dus heb wel het idee dat Renault zeker wel wat gedaan heeft met de meldingen van de eerste Captur rijders.
gr,Axel
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 37
- Laatste bezoek: 02 nov 2015 15:55
Sorry, was even te voorbarig ,daarom bied ik mijn oprechte EXCUUS aan aan diegene die zich aangesproken voelen.Was niet mijn bedoeling iemand te kwetsen .Kan niets anders zeggen dat ik falikant vekeerd bezig was.Dit forum is om nieuwe Captur rijders te helpen ,dus fout fout, nogmaals EXCUSES.
Hide post links |
Het siert je zeer dat je je verontschuldigingen aanbiedt. We willen inderdaad hier ervoor zorgen dat iedereen, en zeker de nieuwe Captur berijders, goed op de hoogte zijn van de mogelijk opstekende problemen en wat de oplossing ervoor kan zijn. Als er geen problemen zijn, des te beter. Zijn ze er wel, dan is de hulp misschien meer dan welkom en is uiteindelijk iedereen blij.
Nogmaals, veel plezier straks en laat svp weten hoe Cappie je bevalt....
Nogmaals, veel plezier straks en laat svp weten hoe Cappie je bevalt....
Hide post links |
-
- Lid
@nim
Zoals mijn voorgangers al aan geven met het delen van klachten op dit forum helpen wij andere forum leden. Het is fijn als je een klacht hebt dat je daar iets over kan vinden op een forum. Vaak zijn de klachten zo vaag dat de dealer niet weet waar die het zoeken moet. Door delen van informatie op bijvoorbeeld dit forum kan je sneller en directer aangeven wat er met je auto aan de hand is.
Als ik naar mijn klacht kijk, op heel het internet is echt niks te vinden. Op dat moment sta je er alleen voor. En is de weg om iets opgelost te krijgen erg lang.
Daarom hoop ik niet dat je zoveel mee gaat maken als ik heb meegemaakt, ik wil dan nog wel eens zien of je dan ook zo maar een 2e captur had bestellen zonder aarzelen.
Juist omdat op heel het internet mijn probleem niet beschreven word weet ik dat het om een uniek probleem gaat en was voor mijn de keuze om weer een nieuwe captur te bestellen makkelijk. Ik weet dat het een goede auto is, ik heb gewoon pech gehad maar omdat er niks over te vinden was op een ander forum is zon besluit een stuk makkelijker te nemen.
Ik hoop echt dat je een probleemloze auto gaat krijgen zodat jij in de toekomst dit forum niet hoeft te raadplegen om een probleem helder te krijgen.
Zoals mijn voorgangers al aan geven met het delen van klachten op dit forum helpen wij andere forum leden. Het is fijn als je een klacht hebt dat je daar iets over kan vinden op een forum. Vaak zijn de klachten zo vaag dat de dealer niet weet waar die het zoeken moet. Door delen van informatie op bijvoorbeeld dit forum kan je sneller en directer aangeven wat er met je auto aan de hand is.
Als ik naar mijn klacht kijk, op heel het internet is echt niks te vinden. Op dat moment sta je er alleen voor. En is de weg om iets opgelost te krijgen erg lang.
Daarom hoop ik niet dat je zoveel mee gaat maken als ik heb meegemaakt, ik wil dan nog wel eens zien of je dan ook zo maar een 2e captur had bestellen zonder aarzelen.
Juist omdat op heel het internet mijn probleem niet beschreven word weet ik dat het om een uniek probleem gaat en was voor mijn de keuze om weer een nieuwe captur te bestellen makkelijk. Ik weet dat het een goede auto is, ik heb gewoon pech gehad maar omdat er niks over te vinden was op een ander forum is zon besluit een stuk makkelijker te nemen.
Ik hoop echt dat je een probleemloze auto gaat krijgen zodat jij in de toekomst dit forum niet hoeft te raadplegen om een probleem helder te krijgen.
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 78
- Laatste bezoek: 07 okt 2023 19:17
Ik lees ook alles over de Captur en eerlijk gezegd schrok ik af en toe ook wel van alle grote en kleine problemen die jullie hadden.
Maar gaandeweg bemerk ik dat die meeste problemen opgelost zijn of in elk geval door jullie duidelijk benoemd worden waardoor het praten met de dealer er gemakkelijker op zal worden. Dank daarvoor! En nogmaals, ook de humor op dit forum is een verademing!
Ik ben nog steeds in blijde verwachting van mijn eerste Renault en wat gaat die tijd langzaam! Half november uitgerekend..
Groet,
Marguerite
Maar gaandeweg bemerk ik dat die meeste problemen opgelost zijn of in elk geval door jullie duidelijk benoemd worden waardoor het praten met de dealer er gemakkelijker op zal worden. Dank daarvoor! En nogmaals, ook de humor op dit forum is een verademing!
Ik ben nog steeds in blijde verwachting van mijn eerste Renault en wat gaat die tijd langzaam! Half november uitgerekend..
Groet,
Marguerite
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018
Hide post links |
-
- Lid
@nim......
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 55
- Laatste bezoek: 27 feb 2018 09:17
Inderdaad zijn de meeste "kinderziektes" er inmiddels wel uitgehaald, mede door de eerste eigenaren van de Captur.
Ik heb de Captur nu langer dan een jaar en ben nu zeer tevreden.
Er komt nu wel een vieze lucht uit de airco, maar mogelijk is zo'n verrekte Steenmarter de oorzaak.
Ik wist al wel dat hij regelmatig op bezoek kwam en dat hij knabbelde aan de isolatie onder de motorkap.
Maar nu vond de dealer ook nog een honden kluif onder de motorkap. (wij hebben geen hond).
Overigens wordt ook de aicro (voor de zekerheid) nog schoongemaakt.
Eigenlijk zou de airco 10 minuten voor thuiskomst uitgezet moeten worden zodat er iets kan drogen.
Anders krijg je bacterievorming door het vocht, en dat kan gaan stinken.
Lees je ook overal op internet, maar niemand gaat dat doen natuurlijk.
Ik heb de Captur nu langer dan een jaar en ben nu zeer tevreden.
Er komt nu wel een vieze lucht uit de airco, maar mogelijk is zo'n verrekte Steenmarter de oorzaak.
Ik wist al wel dat hij regelmatig op bezoek kwam en dat hij knabbelde aan de isolatie onder de motorkap.
Maar nu vond de dealer ook nog een honden kluif onder de motorkap. (wij hebben geen hond).
Overigens wordt ook de aicro (voor de zekerheid) nog schoongemaakt.
Eigenlijk zou de airco 10 minuten voor thuiskomst uitgezet moeten worden zodat er iets kan drogen.
Anders krijg je bacterievorming door het vocht, en dat kan gaan stinken.
Lees je ook overal op internet, maar niemand gaat dat doen natuurlijk.
Renault Scenic 2017 TCe 115, Carrosserie Rouge Carmin en dak Noire Etoile, R-Link2, Packs Easy Park Assist, Technology, Vision Comfort. Besteld 28-12-2016, levering 30-06-2017
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 41
- Laatste bezoek: 06 okt 2020 12:09
Ik rijd al meer dan 12 jaar met auto's waar een airco in zat en ik heb hem nog nooit eerder uitgezet. En dat was ook niet nodig want ik had nooit last van een stinkende airco. Waren wel allemaal Nissan.
Nu, in mijn 9 maanden oude Captur ruikt hij behoorlijk muf als ik hem aanzet. Na een minuut of tien is het afgelopen, of je raakt er aan gewend, dat kan ook.
Kan natuurlijk ook liggen hoe de airco is geconstrueerd.
Nu, in mijn 9 maanden oude Captur ruikt hij behoorlijk muf als ik hem aanzet. Na een minuut of tien is het afgelopen, of je raakt er aan gewend, dat kan ook.
Kan natuurlijk ook liggen hoe de airco is geconstrueerd.
Renault Kadjar ENERGY TCE 130 EDC Extase
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Hide post links |
-
- Donateur
Nergens last van...
Misschien omdat ik uitsluitend (erg) lange ritten rij?
Misschien omdat ik uitsluitend (erg) lange ritten rij?
Hide post links |
-
- Lid
Ik ook niet maar dat kan komen omdat ik de 9 maanden niet vol gemaakt heb
Hide post links |
-
- lid
Wat vinden jullie van het extra zwarte hoekje op de Stam 100 (jaar) Limited edition ? Zonder de reclame misschien best een nog mooiere lijn..... Ik ga eens knippen en plakken met een stukje folie in mat zwart, misschien met kleine letters CAPTUR erin.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
-
- Donateur
Laurens zou zich omdraaien in zijn graf...
Ofwel : Nein danke"!
Ofwel : Nein danke"!
Hide post links |
-
- Lid
Niet mijn smaak. Er zijn zelfs mensen die het HH logo er niet op willen hebben.
Hide post links |
-
- Lid
FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, FOUT, .............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hide post links |
-
- lid
O mijn hemel, wat heb ik teweeg gebracht..... Gelukkig is het gezegde: smaken verschillen! Ik zag deze zo bij de dealer staan en behalve dat er reclame in staat van Stam zag het er wel grappig uit. Ik beloof dus niks.......met de kans op royement uit dit panel.
groet van een steeds ongeduldiger wordende
Marguerite
groet van een steeds ongeduldiger wordende
Marguerite
Hide post links |
-
- Lid
@mvandm
Tuuuuuuurlijk, smaken verschillen.
Als jij dit mooi vindt, dan moet je het vooral niet laten.
Misschien is chroomkleur een optie.
Alleen IK vind dat de "lijn" van onze Hollandse Trots Designer zo onderbroken wordt.
Maaarrrrrr, ieder zijn ding.
Ik ben desondanks wel nieuwsgierig naar het resultaat.
Tuuuuuuurlijk, smaken verschillen.
Als jij dit mooi vindt, dan moet je het vooral niet laten.
Misschien is chroomkleur een optie.
Alleen IK vind dat de "lijn" van onze Hollandse Trots Designer zo onderbroken wordt.
Maaarrrrrr, ieder zijn ding.
Ik ben desondanks wel nieuwsgierig naar het resultaat.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 27
- Laatste bezoek: 28 jan 2015 17:50
Sinds 28 juni zijn wij in blijde verwachting van een vlammend rode Helly Hansen TCE 120. Al snel kwam er bericht van de dealer dat hij rond 17 december afgeleverd zou gaan worden. Twee weken geleden waren we bij de dealer en keek hij even in het systeem of er al wat veranderd was. En jawel hoor: productiedatum 3 december dus eerste week januari pas in Nederland. En als we nog wat wilden veranderen, dan kon dat nog tot 3 november. Dus afgelopen maandag besloten om er toch maar een achteruitrijcamera op te laten zetten (EUR 195,00 meerprijs). En plotseling dinsdag bericht van My Renault: we waren opgeschoven naar stapje 2 "gepland voor productie" en we kregen een chassisnummer. Toeval, of zou het wat te maken hebben met het feit dat we er een camera op laten zetten? Binnenkort maar weer even bij de dealer langs en vragen of hij toch nog even een keertje in het systeem wil kijken . We beginnen nu toch wel erg nieuwsgierig te worden.
In bestelling Captur 120 EDC, Helly Hansen, kleur rouge flamme zwart dak, achteruitrijcamera, chroom interieur, afdekstrip kofferbak.
Besteld 02/07/2014. Geplande produktiedatum 09/12/2014. Aflevering 07/01/2015.
Voorgaande auto's Opel Corsa, Scenic I, Scenic II, Kangoo, Espace IV, Koleos, Clio III
Besteld 02/07/2014. Geplande produktiedatum 09/12/2014. Aflevering 07/01/2015.
Voorgaande auto's Opel Corsa, Scenic I, Scenic II, Kangoo, Espace IV, Koleos, Clio III
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 41
- Laatste bezoek: 06 okt 2020 12:09
Achteruitrijcamera is toch standaard op de TCE120?
Of is dat bij de HH anders?
Of is dat bij de HH anders?
Renault Kadjar ENERGY TCE 130 EDC Extase
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 12 jan 2020 11:32
Dag mariflori, is dit een captur Helly hansen? Wij hebben er juist 1 besteld in rood, maar twijfelen nog over dakkleur, zwart of wit.
Gr, erik
Gr, erik
Hide post links |
@borry52 Bij de TCe120 is de achteruitrijcamera onderdeel van het Pack City Camera (parkeersensoren achter plus camera voor € 595,--). Bij de HH uitvoering zijn de sensoren achter standaard en moet alleen de camera erbij worden gekocht (ad € 195,--).
Hide post links |
-
- lid
@mariflori
De status "gepland voor productie" kan helaas weken/maaaaaaaanden duren...
Maar natuurlijk gefeliciteerd met je mooie aankoop!
groet, Marguerite
De status "gepland voor productie" kan helaas weken/maaaaaaaanden duren...
Maar natuurlijk gefeliciteerd met je mooie aankoop!
groet, Marguerite
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-