Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heb nog wel een inlaat van een gewone.
Niet meer van gordini want die is verbouwd voor Klaas Borst.
Aangepast voor dubbele Weber.
met die alpine ben je hier zo.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Betreft Renault Megane III - 1.2 TCE van onze zoon.
De motor heeft flinke schade. Deze schade ben ik aan het onderzoeken.
De cilinderkop wil ik verwijderen, daarvoor moet de turbo en het uitlaat spruitstuk worden verwijderd.
Bij het verwisselen van de waterpomp viel mij op dat de onderplaat vettig was. r110zweet2.jpg Bij nadere inspectie zag ik dat de motor zweet. Er lijkt een punt voor onderhoud te zijn (waar de imbus in past). r110zweet1.jpg
Ik kan niks vinden over...
Help, de garage weet het niet meer....!
Hallo een ieder en vooral diegenen met verregaande technische kennis en ervaring. Heb 4weken geleden een Espace aangeschaft model IV 2.0 Bjr 2004 met 264000 km. Heb hem voor weinig kunnen kopen, omdat de...
K4M met airco '06 Ontstaan bb na rijden door overgelopen straten dinsdag met die storm. Multiriem met de 2 rollen al besteld en de volledige D-riem set. Want aan die zijde komt het geluid.
Ik zou de multiriem even kunnen verwijderen en luisteren...
Zoals de titel al suggereert heb ik een renault master ii t35 2.5 dCi uit 2010 met een motor management storing. Wanneer ik deze uit probeer te lezen krijg ik geen storingscode. Tijdens het rijden rijden heb ik het volgende ervaren: in...
Ik heb een Renault Grand scenic uit 2015.
En rij alweer een paar jaar met veel plezier in deze auto, tot dat ik onlangs een melding kreeg start/stop controleren.
Na wat zoeken op internet kon dat goed aan mijn accu liggen. Dus...