Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
wij zouden graag willen weten waar wij foutcodes kunnen opzoeken?of da iemnd weet wat foutcode 896 betekend?!!!
Graag jullie reactie!!
wij hebben een renault megane 1.5 dci 2005
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedemiddag
Mijn Renault megane scenic geeft steeds de foutcode start en stopsysteem controleren. Risico op motorschade. Dit is nu al de vierde keer. Ik ben 2 keer door de ANWB geholpen en ik ben 2 keer bij de garage geweest. De foutmelding blijft...
Heb een Captur 0.9Tce van 2018. Het touchscreen reageerde niet meer en ik kon dus geen instelling meer wijzigen. Ook de radio niet meer. Ik heb het systeem reset door 5x maal op de knop te duwen maar dit heeft niet geholpen. Nu heb ik de radio...
Goede dag
Ik heb een renault 2.0 benzine automaat
Met de foutcode 0229
P0229 - OBD2 Trouble Code
P0229 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch 'C' Circuit Intermittent
Als ik rijd dan af en toe bij het optrekken dan komt in het display te staan zet...
Mijn Zoe geeft de bekende foutmelding 'storing elektrisch systeem'. Na het uitlezen van de auto kreeg ik foutcode DTC0463F1 - drinkwaterpomp vervangen. Ik neem aan dat hier koelwater bedoeld wordt en mijn obd2-lezer een vertaalfout bevat. De pomp is...