Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Uit deze montagehandleiding maak ik op dat de sensoren dus wél in kleur gespoten moeten worden én ook wordt gekoppeld aan het R-Link systeem.
De dealers die voor €650,- een goedkoop setje met alleen een piepertje hebben ingebouwd hebben volgens mij de zaak belazerd.
Die setjes kosten bij Conrad €25,- en dat betekend dat ze voor het inbouwen €625,- rekenen, kassa!!
Renault Kadjar ENERGY TCE 130 EDC Extase The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Dit bericht kreeg ik destijds van RN: Om terug te komen op je vraag over de parkeersensoren: de Renault Captur wordt niet af-fabriek geleverd met parkeersensoren voor. Deze kunnen wel later worden ingebouwd. Laat je dit doen, dan zullen deze parkeersensoren niet gekoppeld worden aan R-Link, dus zijn deze niet grafisch zichtbaar op het scherm.
De R-Link handleiding wordt ook gebruikt voor andere Renault modellen met R-Link, waarbij wél parkeersensoren voor beschikbaar zijn. Deze worden dan wel grafisch weergegeven in R-Link. In de prijslijst wordt aangegeven: Naargelang van de auto. Dit houdt dus in dat bepaalde uitspraken daarna alleen gelden afhankelijk van het model.
@tce120ecd:
Zie mijn eerder geplaatste reactie over de accessoire-prijzen, die prijzen gelden duidelijk alleen voor de Captur en in de prijslijst wordt niet aangegeven afhankelijk van de auto. Nu is het natuurlijk wel zo dat niet iedere Captur ook automatisch R-Link heeft en in de inbouwhandleiding van de voorsensoren voor de Captur wordt ook steeds verwezen naar een bepaald type voor goede inbouw, maar de inbouwprijs blijft daarmee gelijk uitgaande van de een gemiddeld uurloon van 80 euro, dus die inbouwprijs kan naar beneden of naar boven bijgesteld worden, het aantal werkuren, de zogenaamd FlatRate, ligt vast dus:
materiaalkosten + Flatratetijd x uurloon = totale inbouwkosten en is dus bij een uurloon van 80 euro 620 euro totaal.
Na het lezen van de installatiehandleiding, die duidelijk bedoelt is voor de Renault Captur en de verschillende uitvoeringen van de Captur kom ik ook tot de conclusie dat aansluiten met onderdeel: 77 11 574 849 op de RAD37A mogelijk moet zijn. Ik ga dit morgen bespreken met mijn dealer.
Captur Energy TCe 90 S&S Dynamique
Two-tone Gris Casiopée/Noir. Zipper Bekleding Noir, Rubber Matten.
Clio 4 armleuning, Pack Style 1, Pack City Camera 2, Park Sensors Back & Front.
Skidplates Back & Front, 17" Diamantee Noir, 18" ZCW Angel Black, Privacy glass.
Ik heb de accessoire lijst er nog eens bijgehaald van december 2013 en daar staat idd incl. BTW €620,00.
Ik had verschillende offertes van dealers die blijkbaar in hun computer de prijs €706,12. Dat is dus niet conform de officiële importeursprijslijst met accessoires. Excusé moi.
Schijnbaar passen dealers de prijslijst in hun computers aan voor offertes en kun je daar ook al niet meer op vertrouwen. Maar er staat nergens iets over in kleur spuiten in deze accessoireslijst. Dus als dit inclusief is ga ik toch nog eens even met de dealer praten. Evenals de aansluiting op de R-link.
Renault Captur Energy TCe 90 Intens Two-tone Gris Platine / Noir Etoilé
Interieur Harmonie Noir
Metallic lak, Easy Life Pack, Pack Premium, Panoramisch Vast Glazen Dak.
Besteld 16-06-2018, geleverd 23-06-2018
Heb je de orange noir bestelt of niet (gezien je afbeelding).
Die van ons is op 11-2 bestelt, alleen heb ik nog niets gehoord helaas.
Ook in myrenault word er nog niets vermeld.
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique
Two-tone Orange Arizona / Noir Etoilé met Bekleding noir/orange,
Pack Style1 17" diamantee Noir, Privacy glass, Pack City Camera, Armsteun zwart, Alarm met hellingshoekdetector, Trekhaak.
Vandaag bericht ontvangen dat onze bestelde Captur bij de dealer is aangekomen. We hebben hem op 10 januari besteld en hij wordt op 22 april geleverd. Hèhè, eindelijk!
Gris cassiopee met noir etoile dak en met zilveren spiegelkappen (heb ik nog nooit zien rijden). Skitplate eronder.
Interieur hebben we alles zwart genomen, hoofdzakelijk dus zwart, grijs en chroom. Nu maar afwachten hoe hij er helemaal compleet uit komt te zien.
Ook ik zit met smart op het bericht te wachten dat de productie voltooid is !!!
Wachten duurt best lang als je iets graag wil hebben!!
Besteld op Valentijnsdag 14-2-2014
Nu een Seat Altea 1.2 TSI 2011
Two-tone Ivore/Noir Etoilé
Pack Style1 17" diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Armsteun zwart
Siertuk uitlaat
Kofferbakbeschermer
Instaplijsten
Skidplaat achter
Luxe Kentekenplaten
Grand Scenic Energy TCe 160 EDC Initiale Paris
Two-tone Blanc Nacré/Noir Nappaleder Initiale Paris,Panorama dak, extra reserve wiel, 5jaar garantie.
Gehad,Kadjar Energy Tce 130 EDC
Bose uitvoering. Met panoramadak en een
@allac00 klopt een TCe 120 EDC Dynamique orange/noir Ook in MyRenault staat dat de productie afgerond is.
@Ehrwald57 dat loopt dan redelijk synchroon met wat ik eerder gelezen heb. Dan zou ik rond half/eind mei onze auto op moeten kunnen halen. Wat ik verwacht had. Veel plezier er mee.
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique, Two-tone Arizona/Noir Etoilé
Besteld: 08-02-14/Geproduceerd: 11-04-14/Aankomst DC NL: 28-04-14/Aankomst Dealer: 01-05-14/Aflevering: 07-05-14
Net bericht ontvangen via MYRENAULT dat onze Captur is geproduceerd en klaar staat voor transport.
De door ons recent nog doorgegeven wijziging van de kleur is nog in het productieproces opgenomen. KLASSE!
OP 6 mei wordt de auto bij de dealer verwacht.
Even geduld dus nog!
TCe 120 8211
Captur E-TECH Plug-in Hybrid 160 Intens
Two tone Bleu Marine/Gris Highland
Besteld op 31-08-2020. Aflevering op 31-12-2020.
26-03-2018: Captur Phase 2 TCe 120 EDC Intens
Two tone Marine Bleu Fumé/Noir Étoilé
04-05-2014: Captur TCe 120 EDC Dynamique
Two tone Noir Étoilé/Ivoir
Die van ons gaat er ruim 4 weken over doen om vanuit Spanje bij de dealer terecht te komen, en dan heeft hij nog een kleine twee weken nodig. Produktiedatum 26 maart, afspraak voor levering aan ons op 2 mei.
Wordt in totaal een levertijd van 3 maanden (besteld op 1 februari). Lijkt me redelijk normaal voor de Captur, op dit moment. Maar blijft lang als je er naar uit zit te kijken....
Groeten,
Frank
Captur TCe 120 EDC Dynamique, Bleu Pacifique/Noir Etoile; geproduceerd op 26/3/2014; afgeleverd 2/5/2014; ingeruild 12/10/2018
BMW X1 2.0isDrive Mediterran Blau (Nov. 2015); v.a. 12/10/2018
Ik heb bijna 4½ maand moeten wachten, dus door de productieverhoging lopen ze al aardig in en krijgen natuurlijk ook steeds meer ervaring in het bouwen van Captur's na een jaar.
Dat heb ik ook hoor allac00,
Besteld op 14 -2-2014 en ook nog niks.
Maar het komt goed !!
Two-tone Blanc Nacré/Noir Nappaleder Initiale Paris,Panorama dak, extra reserve wiel, 5jaar garantie.
Dat van die benzine die een diesel had moeten zijn is ondertussen goed gekomen. Ik heb hem zaterdag opgehaald en er al weer 550 kilometertjes opgezet.
Ik zal morgen of zo eens tijd zoeken om de foto's te plaatsen en m'n vaste tekst bij te werken.
Captur 1.5 dCi Dynamique Orange Arizona/Ivoire
bekleding noir/orange
Pack City Camera
Pack Style
premiummatten orange
Une voiture tres agréable.
km-stand ca. 196.000
Ook in de stal: Mercedes-Benz GLC250
FrankV schreef:Die van ons gaat er ruim 4 weken over doen om vanuit Spanje bij de dealer terecht te komen, en dan heeft hij nog een kleine twee weken nodig. Produktiedatum 26 maart, afspraak voor levering aan ons op 2 mei.
Wordt in totaal een levertijd van 3 maanden (besteld op 1 februari). Lijkt me redelijk normaal voor de Captur, op dit moment. Maar blijft lang als je er naar uit zit te kijken....
Ik was vanmorgen bij de dealer en zag daar "onze" Captur in de showroom staan. Volgens mij helemaal klaar, inclusief alle extra's. Wel jammer dat ik alsnog 2 weken moet wachten (waarvan 1 week vakantie van de verkoper....)! Maar goed, wat in het vat zit, verzuurt niet, zullen we maar zeggen.
Wel even de Captur staan bewonderen. Ziet er flitsend uit in het blauw!
Groeten,
Frank
Captur TCe 120 EDC Dynamique, Bleu Pacifique/Noir Etoile; geproduceerd op 26/3/2014; afgeleverd 2/5/2014; ingeruild 12/10/2018
Tja, ik heb de verkoper gemaild dat ik best wel eerder dan volgende vrijdag wil komen omruilen. Vaag verhaal over wachten op BTW en BPM factuur voor het kenteken (?) en hij is zelf deze week met vakantie....
Groeten,
Frank
Hebben ze daar maar één verkoper dan, kan toch zo iemand overnemen of raakt hij dan zijn provisie kwijt?.
Renault Kadjar ENERGY TCE 130 EDC Extase The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
@FrankV
Dat is lekker dan !!!!
Staat tie lekker te glimmen,komen er klanten binnen
gaan ze ff overal aanzitten !!
Ik zou gek worden!!
Zelf nog niks gehoord.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb sinds kort een Renault Captur 1.5 DCI uit 2018
Van 2016 tot 2022 heb ik een Peugeot partner 1.6 diesel gereden.
En bij die diesel moest er ongeveer na elke 150.000 km een tankje gevuld worden met nieuwe additief.
Nu is mijn vraag heeft de...
Ik weet niet of het bestaat maar ik zoek Captur 1 velgen met carrosseriekleur accenten.
Ik ben in het bezit van een felrode Captur uit 2015 en weet niet of dit bestaat.
Het lijkt mij wel heel erg gaaf.