Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wanneer je op de snelweg rijdt sneller dan 100km dan gaat het volume harder en bas zwaarder.
Dit viel me al eerder op maar dacht zal wel tot me vrouw ook aangaf of ik dat steeds deed.
Is dit op te lossen? Ik wil...
Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een Twingo GT uit 2008.
Echt leuk ding met wat leeftijdsdingetjes en (blijkbaar) Twingo-typische problemen.
Koppeling heeft wat aandacht nodig en de ventilator werkt niet op stand 4 (wel op de...
Ik rij op de a2 van braband naar utrecht en zit op een 130 stuk ( dus tussen 19:00 en 6:00 ) nu geeft me navigatie en dachboard 50 aan heb er een klacht over gestuurt naar renault nederland.
Ik ben benieuwd wanneer ze dus updaten en easylink
Vroeger was ik lid van dit forum, en na een lange tijd en veel omwentelingen ben ik weer terug, dit keer met een nieuwe gebruikersnaam: enfin.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een probleem dat ik ondervind met mijn auto.
Bij hogere snelheid (vanaf 110 km per uur) valt soms de druk van het gaspedaal weg.( het lijkt dan alsof je door de druk heen gaat) Auto rijdt dan al een tijdje, gebeurd alleen bij hogere snelheid en ook niet elke rit.
Auto is meerdere keren helemaal nagekeken en nog steeds dit geluid bij het wegrijden. Je hoort het bij het wegrijden in de eerste versnelling en bij lagere snelheid in de 2e versnelling, als je een bocht maakt bijvoorbeeld.