Deze zat volledig in de midden console.Dat betekend dat ik al alle verloop kabels heb van Renauls systeem naar normaal ISO.
Tenminste,voor de speakers.
Met de stekker waar spanning en mute op komt heb ik nog een probleem.
Ik heb namelijk van de oude Nokia het verloopstuk gebruikt,tenminste de kant die in de Renault stekker gaat.Andere kant heb ik aan een ISO blokje gesoldeerd.Ik heb hiervoor een pinout gebruikt die Parrot op hun site aangeeft.
Deze dus (speigelbeeld , want hun laten de stekker zien die IN de renault stekker gaat)

Nou ben ik vanmorgen de auto ingedoken, middenconsole er uit gehaald en alles aangesloten,maar Parrot display ging dus niet aan.Wel zag mijn telefoon de Parrot maar kon geen verbinding maken.
Heb toen de stekker in de auto opgezocht en ben even gaan meten
Dit is de stekker,je kan duidelijk zien dat alleen pin 2 to en met 5 gebruikt worden.

Nou heb ik even getest en als de auto uit is en er verder niets aanstaat dan heb ik spanning tussen pin 4 en 5.Dat zou dus 12V permanent moeten zijn.
Maar als ik een andere pin gebruik, ook met de motor aan dan heb ik GEEN 12V. Ook niet tussen 4 en 5
Kan iemand voor mij achterhalen wat nou de juiste pinout is voor deze Renault stekker.Voor de duidelijkheid ,het gaat dus om de stekker die in de auto zelf zit.
Auto is van 2003