Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De camera uit de tweede film zou je, zoals ik voor ogen heb, aan de voorkant van je Captur moeten monteren en aan/uit schakelen d.m.v. een schakelaar in je dashboard. Als je geen schakelaar zet, blijft de camera continu aan. In mijn geval werken de Voorsensoren + de camera dan idem als het huidige systeem achter. Echter, ik ben niet in staat om de camera in te bouwen, moet alleen nog iemand vinden die dat tegen betaling wilt doen. Een spiegelmonitor zou ook fraai zijn, heb je geen zichtbare monitor op het dashboard.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Lopen jullie tegen het zelfde ongemak aan als ik?
In de Austral heeft Renault er voor gekozen om geen mistlampen onder in de bumper te monteren, maar lijkt het erop dat de koplampen wat dimmen als je hem op de slechtweer stand zet....
Goede dag.
Hierbij mijn vraag is er iemand in de buurt van Amersfoort/Harderwijk die mijn Grand Scenic 2011 kan uitlezen met Canclip?
Mijn parkeersensoren achter geven een foutmelding ,heb ze uit geschakeld in het menu en alleen de voorkant werkt...