Oprichten Avantime Club Nederland?
-
Topic author - Global Moderator
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 10 nov 2023 20:13
- Actief als: particulier
- Contacteer:
Oprichten Avantime Club Nederland?
Een aantal keer is het al aangekaart bij diverse gelegenheden, door diverse mensen. Moet er een Nederlandse Avantime club komen? Bij deze dus de vraag. Vul de Poll in en motiveer je keuze ook als het effe kan. En geef tevens je ideëen over hoe zo'n club er uit moet komen te zien (doelstelling, bestuur, communicatie intern/extern, enz).
Bedankt!
Bedankt!
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 11 aug 2015 16:22
- Contacteer:
Zou misschien wel wat zijn. De vraag is wat de bedoeling van zo een club zal zijn. Wil je enkel een leuke samenkomst om ritten te rijden dan is het misschien net zo leuk om met z'n allen lid te worden van en rally-club. Dan weet je ook zeker(der) dat er elke keer een leuke opkomst is.
Zelf ben ik lid van de Simca & Matra Sports Club. Daar zal de Avantime zeker niet misstaan. De club is aan een opbouwfase begonnen. Er wordt steeds mer gedaan en ondernomen en zeker leuk om een keer een rit te bezoeken. Wie weet kun je daar een eigen afdeling opstarten?
Zelf ben ik lid van de Simca & Matra Sports Club. Daar zal de Avantime zeker niet misstaan. De club is aan een opbouwfase begonnen. Er wordt steeds mer gedaan en ondernomen en zeker leuk om een keer een rit te bezoeken. Wie weet kun je daar een eigen afdeling opstarten?
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 19 aug 2015 21:38
- Contacteer:
Lijkt me een goed idee. Aangezien de Avantime niet meer geproduceerd wordt, zullen aantallen afnemen. Het lijkt me goed om een officiele club in het leven te roepen. Naast het organiseren van meetings, biedt het ook de mogelijkheid om op termijn zaken als sleutelen, onderdelen e.d. centraal te organiseren.
Verder is het volgens mij mogelijk om ondersteuning te krijgen van Renault NL (naast geldelijke ondersteuning ook makkelijker beschikbaar krijgen van locaties voor meetings e.d.).
Overigens is het natuurlijk geen slecht idee om samen met andere clubs meetings te organiseren. Dit bespaart kosten en zorgt voor een grotere opkomst. Neem als voorbeeld de mogelijkheid om deel te nemen aan de meeting met de Alpine Renault Club Nederland, de zogenaamde Drenthe-Tour 2008 welke gehouden zal worden op 13 april 2008 (en als vanzelfsprekend in de provincie Drenthe zal plaatsvinden). Aan deze Drenthe-Tour zullen tevens de Renault 4 Club, Club d'Anciennes Renault des Pays-Bas, Club Renault Sportives en Vrienden van de Estafette deelnemen (zie onder meetings onder Avantime).
Kortom een goed idee en ik zou graag hierin een actieve rol spelen. Er zijn genoeg voorbeelden van andere renault clubs om zaken als statuten e.d. snel en goed beschikbaar te hebben.
Verder is het volgens mij mogelijk om ondersteuning te krijgen van Renault NL (naast geldelijke ondersteuning ook makkelijker beschikbaar krijgen van locaties voor meetings e.d.).
Overigens is het natuurlijk geen slecht idee om samen met andere clubs meetings te organiseren. Dit bespaart kosten en zorgt voor een grotere opkomst. Neem als voorbeeld de mogelijkheid om deel te nemen aan de meeting met de Alpine Renault Club Nederland, de zogenaamde Drenthe-Tour 2008 welke gehouden zal worden op 13 april 2008 (en als vanzelfsprekend in de provincie Drenthe zal plaatsvinden). Aan deze Drenthe-Tour zullen tevens de Renault 4 Club, Club d'Anciennes Renault des Pays-Bas, Club Renault Sportives en Vrienden van de Estafette deelnemen (zie onder meetings onder Avantime).
Kortom een goed idee en ik zou graag hierin een actieve rol spelen. Er zijn genoeg voorbeelden van andere renault clubs om zaken als statuten e.d. snel en goed beschikbaar te hebben.
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 09 feb 2014 22:51
hallo avantimers
Ik wacht even af, tot nu toe is er niet zoveel animo geweest om met elkaar in contact te komen, misschien dat doordat de avantime nu betaalbaar wordt veranderd ? De meeste bezitters die ik ken wllen liever niet in een club zitten, blijkbaar hebben ze daar geen behoefte aan.
Op het forum zie ik ook helaas steeds dezelfde ,
groetend rob
Ik wacht even af, tot nu toe is er niet zoveel animo geweest om met elkaar in contact te komen, misschien dat doordat de avantime nu betaalbaar wordt veranderd ? De meeste bezitters die ik ken wllen liever niet in een club zitten, blijkbaar hebben ze daar geen behoefte aan.
Op het forum zie ik ook helaas steeds dezelfde ,
groetend rob
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 30 jul 2017 19:22
Anders doe je het zoals bij Club Cinq(klikkie).
Een "stelletje" Renault 5-fielen die contact houden middels een forum en regelmatig bijeen komen voor meetings enzo, al dan niet samen met andere clubs of evenementen.
Dit ook zo bij de Renault 9 - 11 club(ook weer klikkie).
Steun van RNL hoef je niet te verwachten.
Die komt pas als de club al een flink aantal jaar bestaat en zich heeft bewezen.
Onderdelen kan je zowiezo wel gaan verzamelen, bij de eigenaren zelf of op een centrale plek, dat is om het even, als de delen maar voor ieder Avi clublid beschikbaar zijn.
Eventueel zou je de Club d' Anciennes Renault Holland kunnen vragen of zij een Avantime register willen openen wat dan tevens als, al dan niet virtuele, ontmoetingsplaats kan dienen.
Net zoals bij het Renault 25 register dus.
Is er toch iets van een verband maar niet direct een club.
Antonio.
Een "stelletje" Renault 5-fielen die contact houden middels een forum en regelmatig bijeen komen voor meetings enzo, al dan niet samen met andere clubs of evenementen.
Dit ook zo bij de Renault 9 - 11 club(ook weer klikkie).
Steun van RNL hoef je niet te verwachten.
Die komt pas als de club al een flink aantal jaar bestaat en zich heeft bewezen.
Onderdelen kan je zowiezo wel gaan verzamelen, bij de eigenaren zelf of op een centrale plek, dat is om het even, als de delen maar voor ieder Avi clublid beschikbaar zijn.
Eventueel zou je de Club d' Anciennes Renault Holland kunnen vragen of zij een Avantime register willen openen wat dan tevens als, al dan niet virtuele, ontmoetingsplaats kan dienen.
Net zoals bij het Renault 25 register dus.
Is er toch iets van een verband maar niet direct een club.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 28 nov 2023 10:53
Eens moeten we beginnen, iedere start is moeilijk. Zag dat er ook een Vel Satis club wordt opgericht.
Avantime V6 Privilége 2002, Avantime 2.2 DCI Privilége 2003, Renault Avantime V6 Privilége LPG, Renault Avantime V6 automaat Privilége 2002, Renault 5 GTX EBS 1989.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-