Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Dit is wat we gekocht hebben, een Twingo II 1.2 60 Authentique eco2 in de kleur Bleu Extreme TERNA. Hierop zitten van die simpele wieldoppen, graag maak ik hem iets fraaier!! Ik ben op zoek naar de Twingo II GT velgen, wellicht is er iemand die deze wil verkopen, omdat hij of zij zijn GT heeft voorzien van nog mooiere velgen.
Het onderste plaatje is bewerkt naar iets wat ik er van zou willen maken.
Renault Kadjar TCe 160 EDC GPF Black Edition 2020 | Kadjar Intens 130 TCe 2017| Scénic II 1.6 16V 2008 | Scénic II 1.5dCi 2007 | Scénic II 1.9dCi 2003 | Scénic 1.9dCi 2001 | Megane 1.6RN 1997 | Volvo 460 1997 | VW Golf 1.9d 1994 | R 19TD 1991 | R 4GTL 1989
Als ik mij niet vergis zijn deze velgen ook op een Modus gebruikt.
Misschien dat je daarbij meer geluk hebt.
En anders eens kijken in de accesoires brochure bij de dealer.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wat zijn de uitvoeringen waarin ze verschenen zijn ?
Ik zoek ze in jaartallen 2022 - 2023 met max 20.000 op de teller
Kan iemand mijn daar een overzicht van geven ?
Ik heb sinds kort een megane e-tech ev60 220 iconic, daar zitten standaard de 20 inch velgen op. Ik merk dat bij de 20 inch velgen je bij sommige drempels echt een soort dreun krijgt (banden zijn normaal op spanning). Ook vraag ik me af of de 20...
Goedenavond,
Zijn er hier Twingo II-rijders die Clio II velgen (15 ) onder hun auto hebben zitten? ET-waardes zouden 43 voor de Clio en 36 voor de Twingo (indien lichtmetaal/15 ) moeten zijn, 7 mm afwijking dus (breedte beide 6J). Ik heb een setje...
Na vele jaren weer een R5 oer GTL automatic uit 1984 aangeschaft en daar wil ik weer graag de ( zwarte ) luchthapper op monteren, dus die zoek ik.
Heeft U of kent U iemand die er afstand van wilt doen dan laat mij weten aub ...
Ik hoor graag .......