Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De elektronische handrem dus.......
Ben er achter gekomen dat het handrem systeem feilloos werkt......als ik op een helling sta, met de neus naar beneden en als de motor gedraaid heeft. Even later, met afgekoelde motor, werkt het handrem systeem...
Onlangs kreeg ik een storing in de automatische handrem. Omdat de handrem gedurende een aantal dagen soms wel soms niet werkte, denk ik aan een loszittende stekker of iets dergelijks. De handrem is er nu helemaal mee opgehouden. Uiteraard...
Wij zijn sinds kort in het bezit van een Grand Espace automaat. Als ik vanuit stilstand op trek hoor ik een ratelend geluid wat bij het rechtervoorwiel weg komt. Het lijkt op dat je wiel spint wat niet gebeurd. Komt dit iemand bekend...
Mijn Espace is vandaag afgekeurd op 2 roestige remleidingen en een gebroken achterveer. Beide heb ik eerder (bij andere auto's) vervangen, op zich niets spannends dus. Als ik echter ga zoeken op 1 achterveer kom ik er niet helemaal uit.
Bij lage snelheid maakt het linker achterwiel een onregelmatig tikkend geluid, de ene keer erger dan de andere keer.
in de afgelopen week is het erger geworden.
Ik heb het wiel er al af gehad, lijkt niet het wiellager te zijn, auto is onlangs apk...
Hoi allemaal!
Mijn espace 3.5v6 2005 heeft een originele Renault afneembare trekhaak waarvan ik geen sleutel heb. Bij de Renault garage in Nijmegen weten ze erg zeker dat deze niet na te bestellen is. Ik heb echter inmiddels meer vertrouwen in de...
Het valt mij op dat onze Espace tijdens vochtig weer, bij het remmend achteruit rijden een hard geluid maakt. Onze vorige had dit ook.
Typisch Espace kwaaltje of is hier iets anders aan de hand?
De automaat van mijn Espace 3.5 V6 schakelt nog heel soepel en ik wil graag nog veel km's verder komen. Met 275.000 km op de teller vraag ik mij af of het verstandig is de automaat een keer te laten flushen? Of is het beter er niet aan te komen als...
ik heb en vraag betreft een veerpoot van renault espace 3,5 v6 van 2002
vandaag is men veer gebroken rechts voor nu lijkt het mij handiger om de veerpoot kompleet te vervangen maar nu is de vraag past een veerpoot van een espace...
aangezien ik nieuw ben op dit forum, eerst even een snelle voorstel ronde..
Mijn naam is Paul, ben een veertiger en ik kom uit zuid Limburg.
Sinds een half jaar ben ik de eigenaar van een Renault Espace IV 2.0 turbo (163 pk) uit...
Vandaag heb ik een 13 polige bosal trekhaak gemonteerd onder mijn Espace. Daarvoor heb ik de min pool gedemonteerd. Toen ik deze weer terug gemonteerd had werkte de elektrische ramen niet meer...
Mijn Espace heeft de vervelende eigenschap dat, als ik gas geef, de wagen naar rechts gaat. Als ik gas loslaat dan gaat de wagen juist erg naar links. Wat kan dit toch zijn. Het is een erg vervelend probleem en maakt de wagen...
Ook ik ben de dupe geworden van de slechte kwaliteit van de 2.2 dci motoren :cry2: . vd week in 1 keer een ratel in het blok, naar de garage gegaan en dus nu voor de keus gesteld of een andere auto of een ander motor blok.
ben nu aan het kijken voor...
Vorige week had ik een vraag aangaande mijn lekkende benzineleiding, die is inmiddels gemaakt door de garage. Echter toen ik vandaag de wagen ging halen schoot de wagen in nood loop en kreeg ik de melding ESP defect . Wat kan dat...
Wat ik me afvraag is wat beter is voor de automaat, op de snelweg met een snelheid tussen de 90 en 100 km per uur of ik de automaat zelf laat schakelen of dat ik hem handmatig in z'n 4 zet. In de bergen schakel ik zelf uiteraard maar voor m'n gevoel...
Ik heb onlangs 2e hands alu velgen + banden gekocht voor mijn Espace 4/2005. Ik heb alleen niet aan de druksensoren gedacht. Ik twijfel dus of ze er wel of niet op zitten. Men zegt wel eens dat er een kleurring op de...
Hallo onze espace geeft plotseling de volgende melding: esp service. Volgens de garage zou het om een sensor in de abs pomp gaan. Dit is een nogal kostbare reparatie €1750 voor nieuwe pomp incl. Montage. Er...
Goedenavond,
Heb een probleempje met onze wagen, boven de 30km/h komt er een raar geluid tevoorschijn aan de linkervoorkant van de wagen. Bij :/- 80 km/h begint mijn stuur wat te trillen en dit verdwijnt weer als je...
Gisteren duwde ik het koppelingspedaal in en.... er valt een stuk van een veer onder het koppelingspedaal uit :(
Omdat ik niet veel tijd had ben ik er gewoon mee gaan rijden, echter tijdens het rijden/koppelen is in het geheel niets te merken mbt...
Grand Espacel/2.0 privilege :
2003 :
benzine :
Hallo,
Ik moet achter mijn remschijven en remblokken vervangen. Nu zie ik dat er verschillende soorten schijven te koop zijn, met lagers en zonder lagers. Kan iemand mij vertellen of ik met of...
Model/uitvoering :espace
Bouwjaar :2003
Brandstof :benzine
Ff en vraagje ik vond overal rond de versnellingsbak olie spatteren
Dus heb zelf het idee dat er te veel olie in zat bij de vorige olie ververs
In de boekjes staat 2.2 liter maar er zit...
Hallo
Espace 2.0 16v turbo automaat. Remblokken waren versleten en dus vervangen. Nu bleek het wiel na een paar keer remmen niet meer vrij te lopen. Klauw eronderuit en gereviseerd ( alle rubberdelen en geleidepennen) en weer in elkaar gezet....
Om er even tussenuit te zijn trokken we we voor een paar daagjes naar Spanje .
Een verblijf van drie nachtjes hier niet zo ver vandaan . Op 30 april gingen we even Tarragona aandoen om Tapas en Patatas Bravas te gaan eten .
In Tarragona was het...
Model/uitvoering :espace 2.0t
Bouwjaar :2003
Brandstof :benzine
Hoi allemaal ik zit met de volgende vraag
Als ik in de eerste en tweede versnelling rijd gaat het goed in 3 en 4 komt er een ratelend geluid de bak en dan 5 en 6 gaan weer soepel...
Sinds kort ben ik in bezit van espace 4, 2.0T 163PK van 2005 met PK6 versnellingsbak en 192.00km op de teller.
Bij stationeer lopen hoor ik tandwielen geluid komend ,denk ik,uit de vesnellingsbak.
Ik heb gedacht dat de versnellingsbak olie te weinig...
Sinds december in het bezit van een heus 'busje', een Grand Espace, 2.0T, automaat, Initiale met alles er op en er aan. Fijne auto, alleen een probleem met de automaat, vandaar deze post.
Zoals een paar weken geleden al aangegeven te hebben in het voorsteltopic hierbij een nieuw topic m.b.t. onze automaatbak.
Als deze warm wordt, na ongeveer 9km, begint deze te...
Onze Espace 4 3.5 V6 rijd en schakeld super. Toch is me pas wat vreemd opgevallen. Namelijk dat de automaat aanduiding P R N D in het instrumentenpaneel niet werkt.... Ook als ik hem in handmatig zet kan ik nergens zien welke...
Op eens hoor ik bij het rijden een rammelend geluid rechtsvoor van de auto. Op hobbelige wegen meer dan bijvoorbeeld op de snelweg. Eerst dacht ik dat de inhoud van de vele opberg mogelijkheden het...
Goedendag allemaal, sinds deze week krijg ik bij mijn espace in uit 2003 de melding remsysteem defect en gaat het rode controle lampje en stop branden. Deze gaan na een paar seconde uit. Eerst was dit alleen bij het afremmen maar nu ook als je...
Model/uitvoering :grand espace
Bouwjaar :2005
Brandstof :diesel
Kan je de kabel appart vervangen van een electronische handrem van grand espace van 2005 of moet je heel het systeem vernieuwen?
De linker kant is stuk van de handrem en vindt nergens...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum