zoals de meeste van jullie weten was ik al een tijdje bezig met de aanschaf van deze wagen. Door allerlei omstandigheden kwam het er tot nu toe maar niet van eens met die wagen een proefritje te gaan maken. De vorige keer dat ik bij de garage was liep de auto niet en had ik toch zo mijn twijfels. €500,- is niet veel, maar als je vervolgens nog een kat in de zak koopt heb je er nog niet veel aan.
Ik besloot hierop grof renault 25-geschut mee te nemen en jos H. te vragen of ie zin had met me mee te gaan. Als de wagen goed was had ik tenslotte een extra chauffeur nodig en nu had ik ook een beetje onpartijdige back-up bij me.
Na een ritje van 1½ uur kwamen we dan in drenthe aan. Met wat hulp van de starthulp en een andere accu liep de auto op benzine. Op lpg wou dat nog niet lukken. Tijdens het proefritje bleek dat er ook water gutste uit het schuif/klapdakje.
Jos en ik vonden €500,- euro toch nog wel een beetje veel en na wat gesteggel kon ik de wagen uiteindelijk meenemen voor €250,-
Gelijk een afspraak gemaakt bij de lasser/spuiter om wat preventief onderhoud in november te laten doen ( mijn grijze 25 rijdt tenslotte nog steeds, dus ik heb geen haast) en de auto eens goed gewassen om het zand en het mos weg te halen.
resultaat;
en