Niet synchroon lopen onderhoud auto
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 3
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 22 mei 2022
- Laatste bezoek: 31 mar 2025 19:01
- Actief als: particulier
- Locatie: Noord Holland
Niet synchroon lopen onderhoud auto
Ik ben er achter gekomen dat mijn onderhoud in de app niet synchroon lopen met de onderhoud bij de dealer
Ik maak een afspraak voor onderhoud pakket A ( stond in de app ) word ik gebeld heb ik die vorig jaar al gehad.
En moet ik nu pakket B doen.
Ik word als het goed is door Renault Nederland terug gebeld hier over,waarom dit zo is
Zijn er meer mensen die dit hebben dan wil ik dat graag weten,kan het doorgeven en anders verdere stappen ondernemen.
Ik maak een afspraak voor onderhoud pakket A ( stond in de app ) word ik gebeld heb ik die vorig jaar al gehad.
En moet ik nu pakket B doen.
Ik word als het goed is door Renault Nederland terug gebeld hier over,waarom dit zo is
Zijn er meer mensen die dit hebben dan wil ik dat graag weten,kan het doorgeven en anders verdere stappen ondernemen.


In bezit Geen renault meer
Renault Clio V 1.0 TCE 100 (B7MT)
Type : Intens
Kleur : Rouge Flammé gehad van 12-2021 tot 8-2-2025
Gehad Dacia Sandero
Gehad Renault Modes
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Niet synchroon lopen onderhoud auto
Voor wat het waard is, bij loopt het wel synchroon.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 3
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 22 mei 2022
- Laatste bezoek: 31 mar 2025 19:01
- Actief als: particulier
- Locatie: Noord Holland
Re: Niet synchroon lopen onderhoud auto
Ik kreeg dit als antwoord van Renault Nederland
Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij op 2-11-2023 ontvingen, waarin u vraagt waarom de gegevens voor onderhoud van de dealer niet synchroon lopen met de My Renault app.
Vanwege de migratie van de Renault platform is er helaas een technische storing ontstaan. Hierdoor is het mogelijk dat de onderhoudsgeschiedenis niet up to date is in de applicatie. De desbetreffende afdeling is hiervan op de hoogte, echter hebben wij geen indicatie wanneer dit opgelost zal zijn. Onze excuses voor dit ongemak. Het antwoord van de dealer is leidend, zodra u een onderhoud of reparatie laat uitvoeren dient dit te allen tijde worden genoteerd in het systeem.
Dit probleem heb ik al een jaar,dus een slap excuus
Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij op 2-11-2023 ontvingen, waarin u vraagt waarom de gegevens voor onderhoud van de dealer niet synchroon lopen met de My Renault app.
Vanwege de migratie van de Renault platform is er helaas een technische storing ontstaan. Hierdoor is het mogelijk dat de onderhoudsgeschiedenis niet up to date is in de applicatie. De desbetreffende afdeling is hiervan op de hoogte, echter hebben wij geen indicatie wanneer dit opgelost zal zijn. Onze excuses voor dit ongemak. Het antwoord van de dealer is leidend, zodra u een onderhoud of reparatie laat uitvoeren dient dit te allen tijde worden genoteerd in het systeem.
Dit probleem heb ik al een jaar,dus een slap excuus


In bezit Geen renault meer
Renault Clio V 1.0 TCE 100 (B7MT)
Type : Intens
Kleur : Rouge Flammé gehad van 12-2021 tot 8-2-2025
Gehad Dacia Sandero
Gehad Renault Modes
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 2
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 21 sep 2023
- Laatste bezoek: 23 nov 2023 21:13
- Actief als: particulier
Re: Niet synchroon lopen onderhoud auto
Heb met mijn Clio V hybrid hetzelfde probleem.
Geen van de gedane onderhoudsbeurten zijn te zien
in de app. Daardoor geeft de app nu aan dat het
onderhoud aan de auto achterloopt …
Auto is nu bijna 3 jaar oud, geen van alle
onderhoudsbeurten zijn te zijn in de app…..
Geen van de gedane onderhoudsbeurten zijn te zien
in de app. Daardoor geeft de app nu aan dat het
onderhoud aan de auto achterloopt …
Auto is nu bijna 3 jaar oud, geen van alle
onderhoudsbeurten zijn te zijn in de app…..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 3
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 22 mei 2022
- Laatste bezoek: 31 mar 2025 19:01
- Actief als: particulier
- Locatie: Noord Holland
Re: Niet synchroon lopen onderhoud auto
Clio V
In je start scherm staat het verkeert.
Bij onderhoud geschiedenis staat hij bij mij wel goed.
Ik had er al een melding over gemaakt bij Renault Nederland maar hoe meer mensen klagen hoe harder ze misschien lopen om het goed te te maken.
In je start scherm staat het verkeert.
Bij onderhoud geschiedenis staat hij bij mij wel goed.
Ik had er al een melding over gemaakt bij Renault Nederland maar hoe meer mensen klagen hoe harder ze misschien lopen om het goed te te maken.


In bezit Geen renault meer
Renault Clio V 1.0 TCE 100 (B7MT)
Type : Intens
Kleur : Rouge Flammé gehad van 12-2021 tot 8-2-2025
Gehad Dacia Sandero
Gehad Renault Modes
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 2
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 21 sep 2023
- Laatste bezoek: 23 nov 2023 21:13
- Actief als: particulier
Re: Niet synchroon lopen onderhoud auto
Ik zal mijn probleem ook bij
Renault Nederland melden…
Renault Nederland melden…
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 440 Weergaves
-
Laatste bericht door stadium III
-
- 5 Reacties
- 969 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic
-
- 7 Reacties
- 936 Weergaves
-
Laatste bericht door exroosje
-
- 5 Reacties
- 752 Weergaves
-
Laatste bericht door Jan senic
-
- 12 Reacties
- 1169 Weergaves
-
Laatste bericht door Gorest_Fump
-
- 3 Reacties
- 230 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic
-
- 7 Reacties
- 1317 Weergaves
-
Laatste bericht door IanMoone