Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb de auto laten resetten vandaag echter na een proefrit waar ik even lekker het gas in trapte hield de auto in en vervolgens zat de storing er weer in.
Hierna ben ik gaan testen of de auto ook bij hogere snelheid problemen geeft en ja hoor...
Ik ben in het bezit van een Grand Scenic 1.5 DcI van 2005.
Van deze auto is de egr klep vervuild of moet vervangen vorden zegt de dealer, kostenplaatje 350 euro.
Nu ben ik zelf een sleutelaar alleen één zonder Renault ervaring, wie kan mij op weg...
Sinds gisteren de gelukkige eigenaar geworden van een Scenic, krijg echter een melding in het display emissie storing.
Weet iemand wat idt inhoudt, tevens branden de lampjes service en het motor blokje oranje in het display. Gelukkig hb ik nog...
Ik heb een vraag over iets wat het boekje staat. Ik heb nu een scenic 1.6 110 pk en in het boekje staat dat ik 1500 km rustig moet rijden (niet boven de 3000 toeren). Dat begrijp ik maar er staat ook dat na het inrijden niet al het vermogen...
Tijdens het naar huis rijden verloor mijn wagen plotseling zijn vermogen. Ook brandde het lampje van de voorgloeiing.Ik kon niet sneller meer rijden dan 80 km/h. Ik had vanmorgen al het gevoel dat er iets loos was, daarom had ik mijn airco reeds...
ik kom net terug van de renault dealer.
moet nog even op adem komen.
auto vanochtend gebracht voor een beurd (heb er weer 30.000 opzitten) en een (soms) schokkende motor, volgens mij iets met koppelen.
Bij 105.000 km begon de motor te pingelen. Scenic 1,6 16V mrt 2002.
Renault dealer dit bekeken, koolaanslag op inlaatkleppen, gasklephuis schoon, inlaatkanalen dicht bij de kleppen ook koolaanslag. Klepsteelrubbers hard, geleidingen goed. In de...
Hebben begin november een scenic 15 dci :) , maar voor de 6 de maal hebben we hier een diesel lek mee :evil:
Eerst waren het de terugloopleidingen ( als we de dealer mogen geloven) dan de injectoren allemaal vervangen
nu hebben we een maand en...
Ze hebben bij mijn auto grand scenic 2.0 aut. een elektronische klep vervangen.
Dit zegt me zelf helemaal niets.
Weten jullie of dit een bekend verschijnsel is. De auto is 11mnd oude en het lijkt me heel vreemd.
Ik ben van plan om , net als in mijn huidige scenic, weer op gas te gaan rijden. Er is immers een omslagpunt van 11.000 km en dat haal ik ruimschoots. Ik weet alleen nog niet wat wijsheid is: Laat ik het er door de dealer gelijk inzetten of doe ik...
is er in een Grand Scenic plaats voor een reservewiel want ik wil mischien een Grand Scenic kopen maar dan wel op LPG dus is er plaats voor onderbouw van een LPG-Instelatie?? (bijv op de plek van het reserve wiel)
net ontdekt dit forum. ziet dr goed uit!
veel, volgens mij, nuttige informatie.
ik heb onlangs mijn 2de scenic (moeten) kopen. ben dr heel blij mee. vandaar ook dat het de 2de (op korte tijd) is.
echter, ik ben van mening dat deze die ik nu...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum