Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Rijd sinds een 1/2 jaar in deze dci automaat, prachtkar geen problemen, wel een beroerde radiocd installatie!!! voor zo'n dure kar.
t Volgende: op wintersport op 2000m hoogte, kreeg ik de motor na het starten met veel moeite op vermogen.Heeft iemand...
Wie heeft er ervaring met lucht in de leiding als de tank meer als half leeg is.De auto zuigt lucht aan en sluit af. De garage zegt dat het misschien de injecteurs kunnen zijn.Heeft iemand anders zo'n soort ervaring gehad.
Mij Espace, 2.2 Cdi uit 2003, valt soms tijdens het rijden uit. Hij start daarna wel. De computer geeft een foutmelding aan de druk aan.
De garage heeft de brandstofleiding met filter vervangen omdat deze lucht aan zou zuigen. Kosten dik 300 euro....
Aangezien er een derde kleine onderweg is, ben ik aan het twijvelen of ik mn huidige auto (Mercedes ML320 uit '99) wel moet houden.
Onder ander omdat deze alleen een heupgordel heeft in het midden (oudste is 5 en zit nog op een kinderstoel) en...
Beste forum-bezoekers,
Wat had ik een mooie auto...........dacht ik.
Ongeveer 20.000 km. mee gereden en duizenden euro's aan onkosten!
Wat een klote-auto (koeling-problemen, motor kapot, verstuiver kaduuk, rembekrachtigings-systeem aan flarden,...
mijn Espace 3.0 dci (2003) begon wat koelvloeistof te verliezen
volgens mijn Garage komt er vloeistof tussen de airco pompt en waterpomp vandaan.
Om de waterpomp te vervangen zou de hele motor moeten worden uitgebouwd???
Dit kan...
Hallo,
ben nieuw en nog geen Renault rijder. Wel zeer Renault minded opgevoed en nu in de gelegenheid zo'n heerlijke Espace 3.0 V6 aan te schaffen. Echter heb m'n oog op 2 modellen (beide 2002) laten vallen waarvan één van een dealer met...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum