Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wie heeft hier van gehoord..?
Afgelopen zondag met 120 km op de snelweg, valt mijn espace uit. Kon geen gas meer geven...
Nu is ie door de monteur uit elkaar gehaald en is er een stuk van de nokkenaspoulie afgebroken en tussen krukaspoulie en...
Wij hebben een Grand Espace 3,5 automaat uit 2005. Een heerlijke auto met met helaas een groot mankement: Zo 1 x per 1 a 2 maanden wil hij niet starten. Soms is het een kwestie van een uurtje wachten en het werkt weer maar hij is ook al een paar...
Ik heb iets meer dan een half jaartje een Espace IV 2.0T uit 2003. Toen ik de auto kocht stond de teller op 130K, inmiddels op 141K. Ik rij voornamelijk binnenwegen en slechts kleine stukjes snelweg.
Is het niet verstandig nu al...
onze grand espace 2.0T van 2003 geeft sinds 2 dagen alleen bij warme motor een enorm hard schrapend geluid (alsof er een poulie over een droge as draait).
tot nu toe niet bij koude start en bij 5 x starten met warme motor doet hij het dan maar 1 x...
Kwam zojuist bij mezelf de straat in rijden toen opeens de motor een zwaar geluid maakte (geen knipperende lampjes op het dashboard of iets dergelijks).
Klonk alsof er een gat in de uitlaat was aan de voorzijde ter hoogte van het motorblok, maar kan...
Ik rook uitlaatgassen binnen als ik stil stond met draaiende motor. Ik deed de klep open en zag dat er rook vanonder de motor afdekkap kwam op diversen plekken. Nadat ik die kap...
Ik heb bij mijn Espace 2.2 DCI automaat uit 2004 een nieuwe motor in laten bouwen, die achteraf eigenlijk in een Laguna II Grand Tour hoort (vanaf mei 2005). Het is een G9T met het indicenummer 706 (eindigt op een even nummer, dus voor een...
Heb denk ik slecht nieuws onze Espace IV 1.9 dCi is overleden :evil:
M,n vrouw bracht me met de kids naar het werk en onderweg begon de Espace de hele tijd te storteren, dan hield ie weer in.
Gaf op het display inspuitsysteem defect aan.
De auto...
Voor de zomervakantie is de auto voor een grote beurt geweest. Toen is er olie ververst. Er zijn toen ook twee verstuivers schoongemaakt.
Enige tijd later braakte de auto veel witte rook uit. Bij de garage bleek dat het oliepeil veel te hoog was. Er...
Sinds verleden week kreeg ik defect meldingen in de diplay, inspuitsysteem - esp - emissie control allen defect. Heb de wagen naar de garage gebracht en de accu is vervangen (accu was inderdaad niet best). De wagen is aangesloten op de...
Het lijkt wel of onze espace (2.0T 2004) ruikt dat ik me heb aangemeld heb op het forum. Ineens begint alles uit te vallen. Het volgende gebeurde bannochtend.
Bij het starten sloeg de auto niet aan. Let wel de startmotor...
Volgende heb ik aan mijn auto gedaan: motor laten reviseren, verstuivers vervangen,stuurpomp vervangen... met andere woorden zo goed als alles aan mijn auto vervangen.
Ik ben hier helemaal nieuw en ik ken - om eerlijk te zijn - heel erg weinig van mechaniek.
Daarom dat ik me tot jullie richt, want ik heb een probleem waar ik weinig raad mee weet.
Ik ben in het bezit van een 2.0 T uit 2003 die ook aardig wat olie verbruikt. Momenteel 1 liter op 3000 km. Volgens het instructieboekje is een halve liter op 1000 km nog acceptabel. De dealer zei zelfs 1 liter op 1000 km. Ik ben me momenteel nog...
Ik heb een Espace 1,9dci uit 2005 en bij 195.000km motor begeven. Hierna zelf met hulp een okasion motor met 73.000km in gebouwd.
Motor start gelijk echter bij ongeveer 2500t/m en dan versnellen houdt hij even in en gaat dan soms wel en dan niet...
Onze renault espace f4r 2005 pingelde best heftig na een week te hebben stil gestaan en ik hem uitzette. Sindsdien start ie relatief slecht maar loopt daarna mooi. Een bobine bleek los te zitten die we weer hebben vast gezet. Merkte ook dat er een...
mijn Renault Espace 2 liter turbo, wordt in februari 5 jaar en heeft 105.000 kilometer op de teller.
Nu is het advies om bij 5 jaar de riem te vervangen maar ik wacht liever niet tot het laatste moment.
Nu is mijn vraag;...
Grand Espace IV 2006; 235.000 km 3.0 dci Initiale automaat
de eerste 4 jaar vrij probleemloos gereden maar de laatste tijd vaker de melding: controleer injectiesysteem/oranje lampje met aanmerkelijke terugval van vermogen. volgens de dealer...
Sinds 6 maand heb ik een espace 2.2 van 01/2005 gekocht.
hij heeft 230 000 km, maar ziet er nog zeer goed uit en rijdt geweldig.
Nu begint het, na enkele maanden gemerkt dat er soms een drupje olie onder de auto ligt,
na...
Ik heb vorige week een nieuwe motor in onze Espace gelegd, nu heb ik ineens geen vermogen meer!
Heb de Espace laten uitlezen met de Renault Clip en die gaf het volgende codes aan DF195 2.DEF coherentie nokkenas element wie weet wat dit kan...
De Espace van ons rijdt eindelijk weer nouja mist vermogen schijnt dat de EGR klep in 2 delen ligt :?
Nu heb ik een andere EGR klep liggen maar schijnt dat je die dan opnieuw moet inleren bij de dealer om fouten te voorkomen klopt dat?
Alvast...
Beste,
Dit ia mijn 2e topic hier......
Is de automatische verlichting in te stellen zodat hij eerder aanspringt? Bij slechter weer, regenachtig en schemer, vind ik dat de velichting pas laat aanspringt.
Kan ik dat zeventueel zelf of moet het...
Weet kan mij eventueel helpen aan een reparatie handleiding om een complete motorblok van een Espace IV 1.9 dCi te vervangen?
Is het echt rot werk om zelf de gehele motorblok te vervangen? waar moet ik allemaal op letten?
Moet de versnellingsbak er...
Wilde vanavond de olie van de 2.0 turbo 2003 vervangen, maar heb geen passende sleutel in het assortiment om de olie aftapplug los te draaien. Ik werk zonder brug, dus kan de plug niet heel goed bekijken, maar ben er al achter dat het geen imbus...
Hoi
Van mijn espace IV ph1 (2.0/16V) gaat bij het starten zonder gas te geven de katalysator schudden en je voelt de motor dan ook schudden/trillen.Als je dan even gas geeft en weer los laat is alles normaal.Als ik hiermee naar de garage ga dan is...
We hebben nu weer problemen met onze Espace IV 1.9 dCi :evil:
Nu geeft ie soms als ik lange stukken rijd op de snelweg injectiesysteem defect dan vermindert ineens mijn snelheid kan dan ook geen gas geven niks.
Zet ik hem aan de kant op de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum