Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben van plan om mijn Espace 2.0dci 150pk '2010' te laten herprogrammeren.
129.000km ongeveer.
Heeft er iemand hier al ervaring in??
Doen of niet doen? Kan de koppeling het wel aan?
Hier heb ik vroeger mijn TT laten 'Chippen' en ik was er zeer...
sinds een maand hebben we een raar defect met onze renault. er springt namelijk de melding in het beeld : inspuit systeem defect. op dat moment zakt de auto naar 30 km/h en houd een bepaald toerental aan. en kun je geen gas meer geven. door...
hallo
zit met het volgende probleem rij met een espace 3.0 van 2004 nu sinds enige tijd wil de auto niet starten na een nachtje stilgestaan te hebben
eens hij wel start en ik begin te rijden dan houd de auto in en dan gaat hij weer wel vooruit en...
Goedemiddag,
Ik ben net nieuw hier op het Renault Forum, momenteel bezig aan onze 2de espace, de eerste was een 3, 2.2 dt, daarvoor nog een 25 gehad en een 5 Alpine...
Ik had een verbrande olie geur onder de motorkap na een rit (espace 2.0T 2006)
Na een inspectie bij de renault blijkt dat de leiding waar de olie die uit de turbo komt druppelsgewijs een druppeltje olie lekt en dit op een warm gedeelte van de motor...
Hallo, ik heb een Espace op benzine uit 2004, 2.0-16v met 200k. Nu merk ik dat bij constante snelheid van 120 hij niet helemaal lekker gelijk loopt. Zou dit aan het brandstoffilter kunnen liggen? Deze is naar mijn weten de afgelopen 5 jaar niet...
de reden van het vastlopen van de vorige motor van mijn auto is bekend (zie eerder posts). Vandaag is tijdens de 2e proefrit met de nieuwe (gebruikte) motor van van mijn Espace 1.9 dCi uit 2004 de motor op hol geslagen :cry2: . Met de witte...
Ja daar ben ik weer met m'n Espace 1.9dCi uit 2004.
de motor draait inmiddels na het vervangen ervan tgv een vastloper, als een naaimachine. Heel mooi, stil, constant en zuiver. Ook reageert hij precies op wat ik wil mbt gasgeven, accelereren,...
Ik heb van mijn Espace 1.9dCi uit 2004 de motor gewisseld na een vastloper.
Nu wil de motor niet aanslaan. Althans niet na één accu. Ik weet van een ander merk dat dit bij de common-railtechniek lang kan duren ivm lucht in het systeem.
Ik rij sinds 9 november 2013 met een Espace IV fase2 2.0 Turbo uit 2006 en heb tot nu toe 2 keer een liter olie bij moeten vullen en ongeveer 5000 km verder.
Moet ik mij zorgen maken?
Het is dus gedaan met de 19 Dci motor van mijn Espace. Er is geen millimeter beweging meer te krijgen in mijn krukas. Maar goed met 266k op de klok is dat ook niet heel verwonderlijk.
ik sta op het punt om van mij Espace 19dci de 'krukaslagers' te vervangen ivm met het wel bekende licht tikkend geluid in de motor. Volgens de vorige eigenaar was dit...
Multiriem vervangen van de 1.9 dci is dat een beetje te doen of kunnen we dit beter aan de dealer over laten.
Zijn erspeciale dingen waar we op moeten letten?
Model/uitvoering : Renault grand espace 2.2 dCi
Bouwjaar : 2004
Brandstof : diesel
Ik heb het volgende probleem en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Zodra ik mijn auto start krijg ik een ontzettende rookontwikkeling en wil hij ook niet...
Model/uitvoering : Grand espace IV
Bouwjaar : 2004
Brandstof : Diesel
Ik heb hetvolgende probleem. Nadat ik mijn nokkenas heb nagelopen heb ik geen turbo druk meer. Tijdens het uitlezen kwam een DF301 code naar voren. Aangezien ik niet aan de...
Rijd met een Espace 4 van 2004 1.9 Dci
Er zit altijd zoveel druk op het expansievat,geen bellen in het water alleen zo een druk.Buis staat ook heel hard.
Zo een 1800 km geleden koppakking vervangen,druktest...
ik heb hier verschillende Topics doorgelezen Maar geen antwoord op mijn vraag gevonden, ik ben in het bezit van een espace 2.2dci bj. : 07-2004. Nu heb ik voor 2 jaar terug van Renault duitsland een nieuwe Motor gekregen deze is dus door de...
Onze Espace heeft 118000 km op de teller en is van 2006, heeft net een grote onderhoudsbeurt gehad (distributieriem, waterpomp, bougies, dynamo etc). Als de auto koud is dan slaat hij echter soms af. Dit is gebeurt vaak binnen de eerste 500 meter....
Sinds deze week een probleem met de auto.
Als ik rij met de caravan erachter of onder belasting dan begint zodra ik gas geef de auto te trillen.
Vorige week heb ik de auto al bij de dealer gehad want bij het starten van de koude motor kreeg...
Volgens de garage is 1 van mijn injectoren defect. Daar op verschillende websites stond dat het niet heel moeilijk is om deze te verwijderen dacht ik dit dus maar zelf ter hand te nemen.
Ik heb de stekkers los en de verdeel buis van het blok...
Mijn Espace rijdt in lage toeren normaal. Geef je flink gas dan houdt de motor in. Koud warm maakt niet uit. Als je hand schakelt dan kan je meer toeren maken. Eerst dacht ik EGR klep. Als deze is losgekoppeld dan is het rijden met weinig power maar...
Heb al enige tijd last als ik aan het rijden ben dat plots de auto inhoud.Soms zelfs al bij het vertrekken .Moet telkens het gaspedaal helemaal loslaten en terug induwen en probleem opgelost.Hij heeft dit ook als ik aan constante snelheid rij op de...
Hoe fabriceer ik een handige trechter om de motorolie van mijn 2.0 T (uit 2003) bij te vullen? De vuldop zit half verscholen onder het pollenfilter, en met een gewoon trechtertje loop ik vreselijk te knoeien. Het lijkt me iets waar iedereen...
Goedemiddag, ik heb een espace 2.0 T uit 2004. De auto laat een licht bijgeluid horen alsof er een klein lek zit in de uitlaat (bij de motor). Ook stinkt de auto (binnen) naar uitlaatgassen wanneer je stilstaat of achteruit rijdt. Is dit een bekend...
Hallo een vraagje . Ik heb een renault espace van 2003 2,2dci 165000km . Nu ik zit in het buitenland en heb problemen met mijn wagen trek niet goed meer af en toe wel maar als het orangelampje aangaat niet elek storing . Nu was ik hier in 2garage...
Renault Espace 2008 2.0 Dci grand espace 175 pk diesel
bij bepaalde snelheid, meestal rond de 80 km/per uur spontaan uit het niets, motor begint te trillen, stuur, ophanging, schutbord, alles trilt alsof het einde van de motor is, soms hoor je ook...
Espace 2.0 T 16V _
Bouwjaar : 11/2004 _
Brandstof : Benzine _
km. stand 190.000
Was al weer een tijdje geleden dat ik hier was, maar heb wel weer nuttige info gevonden op dit forum.
Daarom ook even wat neerkalken over mijn ervaringen, wellicht...
Mijn Espace vertoont zo af en toe een foutmelding waardoor de auto in safety modus schiet en op het display de tekst INSPUITSYSTEEM DEFECT verschijnt. Dit is geen...
Foto's zeggen meer dan woorden maar een korte uitleg. De eergister aangekochte Espace blijkt bij gas geven(alleen tijdens rijden) een geluidje te produceren wat doet...
Hallo allen,
Vandaag is de motor van de Espace(3.5V6 2003) voor de 2e keer spontaan uitgevallen.
3 weken terug ook al eens gebeurd bij een verkeerslicht.
Toen startkaart eruit gehaald, er weer in en gestart.
Geen melding in het dashboard of alarm...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum