Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben op zoek naar een vervangende motor voor mijn oude Renault Trafic T1000, motorcode 852-720. De enige optie die ik online kan vinden kost bijna 1800 euro. Weet iemand of er goedkopere opties te vinden zijn? Eventueel in Frankrijk? De bus zelf is dat niet echt meer waard, maar heb er best veel tijd en geld ingestoken om er een camper van te maken.
Alle tips en adviezen zijn welkom!
Alvast bedankt
De motor zelf is niet meer te reviseren?
En wat was die enigste optie dan?
Ik begrijp goed dat de emotionele waarde hoog is als mede camperaar.
Dus zou alle opties open houden.
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Het is net wat je wil uitgeven, en hoelang wil je nog doen met de bus.
Het voordeligste is een gelijke motor terug plaatsen, maar het is allemaal 'oude meuk' en je weer nooit wat je koopt én het weer een trage bus.
Wil je meer uitgeven is het eigenlijk allemaal mogelijk.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Ik heb een renault trafic bwjr 2022/11 150 pk
Manueel 6
Op de testbank meten we 131 pk en 330 nm koppel
Mijn vorig trafic 2.5 dci 150 pk had 150 pk op de testbank en een partner Hdi 90 pk ook 90 pk op de tesbank.
Ik heb ondertussen al 2 vervang...
Bij het verwisselen van de waterpomp viel mij op dat de onderplaat vettig was. r110zweet2.jpg Bij nadere inspectie zag ik dat de motor zweet. Er lijkt een punt voor onderhoud te zijn (waar de imbus in past). r110zweet1.jpg
Ik kan niks vinden over...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...