Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb voor een aantal maanden geleden een Megane 3 coupé gekocht uit 2009. Tijdens de aanschaf merkte ik een scheur in de grill van de speaker op, maar dat leek mij destijds geen probleem. Nu trilt de speakergrill heel erg door de bass van de muziek en dit is erg vervelend. Mijn vraag is of een van jullie ervaring heeft met het vervangen van een speakergrill en of een van jullie een geschikt onderdeel weet te vinden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi allemaal.
Recent heb ik een hele mooie Renault Megane GT-Line uit 2014 kunnen kopen.
Ik ben er erg blij mee maar vind de audio alleen wat magertjes, zeker bij de wat stevigere gitaar muziek mis ik wat body .
Ook na het spelen met de bass/trebble...
Hallo,
Betreft Renault Megane Coupe Cabrio 2012.
Twee knopjes (Repeat en Light) op het centrale bedieningspaneel van TomTom (met joystick ) reageren niet.
Als ik ze probeer in te drukken gebeurt er niets, ze lijken muurvast te zitten.
Iemand enig...
Bij de cc gaat het rechter achterraam goed naar beneden maar voor 95 procent terug omhoog
Als ik alles demonteer en hem op schoot leg werkt alles 100%
Ik heb dan de stroom eraf gehad
Bij terug monteren gaat hij dan weer goed omhoog voor 1...
Ik ben op het moment trots eigenaar van een Clio 4 GT, die vanwege gezinsuitbreiding nu toch een maatje te klein blijkt te zijn. Daarom ben ik me aan het oriënteren op een Megane 4 GT (of GT-line).
Ik heb hier een vraagje over mijn renault megane 4 gt van 2017 1.6 165dci.
Met chiptunen en de automatische versnellingsbak te flashen blijven we de melding krijgen risico op versnellingsbak schade hoe komt dit eig ? Zijn al maande al probere...