Megane centrale deurvergr.

Forumregels
géén Scenic / Megane Scenic !!
Die vind je onder Scenic

Topic author
randomtidus
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 17 jun 2012 10:21
Actief als: particulier

Megane centrale deurvergr.

Bericht door randomtidus »

Hallo allemaal,

Ik heb recent een megane coupe 1.6 gekocht uit 1996, het was een goedkoop bakkie maar motorisch helemaal in orde.
Heb ook wat geld over om er in te stoppen en heb al enkele dingen gedaan. Nu heb ik echter het probleem gehad dat de deur cilinders geforceerd waren. Deze heb ik vervangen voor andere die ik tweedehands op internet gekocht heb.

Alleen centrale deurvergrendeling werkt totaal niet. Via de sleutel zoiezo niet aangezien ik ook een andere set sleutels heb. Maar ook niet op de dashboard knop. Ik hoor het geluid van de deur motortjes maar ze vergrendelen niet. Nu is het erg ongemakkelijk als je iemand ophaalt, dat je helemaal moet uitstappen om de bijrijders deur van slot te halen. Nu heb ik gekeken naar de bekabeling en die lijkt gewoon goed te zijn. Hebben jullie ideeen waar het probleem kan zitten???
En wat zijn de eventuele kosten om mijn sleutels te laten syncen met de auto (nadat centraalvergr wel werkt)???

Ook via de buitenkant gebeurt er niks met de centraal vergrendeling. Als in iedergeval de binnenknop werkt ben ik weer blij!!!

En daarbij nog even een gerelateerd vraagje, ik lees op dit fora dat veel mensen problemen hebben met start onderbreking. Nu heb ik dus nieuwe sleutels en heb er geen problemen mee gehad. Is dit enkel omdat dit model het niet heeft of omdat het uitgebouwt is???

mbg Thijs

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen