Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met led verlichting plaatsen Laguna III 2008.
Auto heeft xenon maar gaat me dus om de dagrij en stadslichten.
Kan dit zonder problemen, volgens mij heeft deze auto geen lamp stuk indicatie.., dus zou canbus led niet nodig zijn..
Led verlichting
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 25 okt 2024 14:50
- Actief als: particulier
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 28 aug 2020 11:26
- Actief als: particulier
Re: Led verlichting
De meeste auto's van na 2000 met ECU (computergestuurd) hebben ook een register van de toegelaten, veiligheidsverwante ombouwmaatregelen in deze ECU. Hier in Spanje wordt bij twijfel uitgelezen of de ombouw (lichten,stuur,wielen...) in de boordcomputer geregistreerd zijn met hun toelating. Indien niet, wordt er een papierversie verlangd.
Ik weet wel, jullie zitten niet in Spanje, maar de technieken worden vroeger of later in gans Europa gelijk toegepast.
Ik wou op mijn Mercedes W124 twee LED stripjes van de Chinees in de afdekstrip onder de koplampen netjes inbouwen, is toch helemaal niet storend/veiligheidsrelevant, heeft men bij de technische controle verboden. Ook een doorzichtige zonneband, verboden! Hoewel ik overtuigd ben dat het bij laaghangende zon dit de veiligheid verhoogt.
Ik weet wel, jullie zitten niet in Spanje, maar de technieken worden vroeger of later in gans Europa gelijk toegepast.
Ik wou op mijn Mercedes W124 twee LED stripjes van de Chinees in de afdekstrip onder de koplampen netjes inbouwen, is toch helemaal niet storend/veiligheidsrelevant, heeft men bij de technische controle verboden. Ook een doorzichtige zonneband, verboden! Hoewel ik overtuigd ben dat het bij laaghangende zon dit de veiligheid verhoogt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-