Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een laguna uit 1998 (type 1) 2.2 diesel. Van de week is er koelwater door het expansievat gespoten.
De moror temperatuur werd hoog, maar de verwarming binnen doet het niet meer, ok is er geen circulatie meer.
Wat kan dit zijn?
De ANWB dacht dat de waterpomp stuk was, maar waar zit die?
Ik ken deze motor niet maar meestal loopt de waterpomp over de distributieriem. Het zou ook nog kunnen dat je thermostaat dicht blijft staan, misschien is het te proberen om die er eens even uit te halen en te kijken wat er dan gebeurd (motor zal in ieder geval niet meer warm worden, niet zo blijven rijden dus!)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Vandaag naar Zwitserland gereden met mijn ZE50. Eerste keer geladen (CCS) in Maastricht. Geen problemen. Tweede keer laden in Frankrijk. Niveau gaat van 10 naar 70% en dan zegt de laadpaal plotseling fout, probeer andere paal en het laden stopt...
mijn R5 supercinque bouwjaar 1990
Sinds een paar dagen werkt mijn standlicht aan de rechtse zijde niet meer.
zowel vooraan als achteraan
ik heb de kabels zo goed mogelijk gevolgd met de documentatie die ik heb.
onderdeel 69 is de lampenblok rechts...
Hallo allemaal.
Mijn garage Renault Bochane heeft mijn Renault Kadjar uit 2015 geüpdatet van versie 3.3 naar versie 7.0.
Nu werkt er helemaal niets meer ( geen geluid meer op de radio, achteruitrij camera en parkeersensoren doen het niet etc.)
Heeft...
De klep van de omschakeling van warm naar koud werkt blijkbaar bij mijn Renault Kangoo van 2014 niet meer! De kabel is blijkbaar niet losgeschoten maar het zit vermoedelijk in de klep zelf die ofwel afgebroken is of losgekomen. Wie weet wat er juist...
Van mijn captur II zen werkthet middens herm niet meer. Hij blijft op zwart.
Gisteren viel hij uit tijdens het rijden door het contact aan/uit te zetten ( niet tijdens het rijden 😜) deed hij het weer.
Maar vanochtend niets...
Bij mijn vorige captur...
Help!!
Mijn schuifdak van Renault Clio 3 hatchback uit 2006 gaat met geen mogelijkheid meer dicht. Niet handig in Nederland met alle regen!
Ik heb de zekeringen nagelopen, de accu er een tijdje afgehaald, het bedieningspaneel vervangen, dit alles...