Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Moet je even op de sticker kijken op de B-stijl aan de passagierszijde. Deze kun je dus zien als je de voordeur open doet aan de passagierszijde. Hier staat onder nadere de kleurcode op, te herkennen aan twee letters, gevolgd door drie cijfers. Dus zoiets als NV603.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Ja, weet ik...
Enige probleem is dat ik zo'n wagen niet bij de hand heb om eens te gaan kijken
Ik rijd met een andere wagen, maar kzou die willen herspuiten in de kleur van die Modus...
Nu vind ik er alleen maar foto's van online, dus ik had gehoopt dat jullie mij hier die code of naam zouden kunnen vertellen.
't Is eigenlijk redelijk dringend, zaterdag wordt hij gespoten
Dat is een bruine kleur. Volgens mij alleen in metalic.
Ik heb ook voor zo een kleur gestaan (andere Modus natuurlijk) en die beviel wel.
In de zon verandert de kleur naar chocolade vla/antraciet achtig. Mooi om te zien.
Deze kleur staat NU op de site van Renault Nederland !! Wat wil een mens nog meer?
Met deze metalickleuren is de lichtval en vooral de omgeving van groot belang(weerkaatsing).
Maar ja dan had de TS maar even de passagiersdeur moeten openen
SUC6
WillemS schreef:Deze kleur staat NU op de site van Renault Nederland !! Wat wil een mens nog meer?
Met deze metalickleuren is de lichtval en vooral de omgeving van groot belang(weerkaatsing).
Maar ja dan had de TS maar even de passagiersdeur moeten openen
SUC6
Redelijk moeilijk om die deur te openen, als je niets meer heb als een foto van het Internet
Ondertussen heb ik alles gevonden, kleur zou koffiegrijs zijn, kleurcode TED14
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
iemand die raad weet aub ?
heb hier een modus 1.5dci van 2007, nu kan ik hier mee rijden en het moment dat ik boven 3000 toeren kom krijg ik een melding van de inspuiting samen met de rode stop . dit duurt 2 sec en dan verdwijn dit terug ....
Ik heb mijn Laadbeheer ingesteld om 's nachts om 2 uur te starten tot 07 uur. Als ik de volgende dag de Laadgeschiedenis bekijk, heeft de auto geladen vanaf 1 uur die nacht Dit gebeurt consequent: iedere keer geeft Laadgeschiedenis een uur eerdere...
Mijn modus 1.6 16V bj 2007 wil even niet meer.
Ik merkte dat de auto wat zoekerig werd bij een koude start. Start meteen en slaat niet af.
Ik denk tijd voor een keertje nieuwe bougies.
Bougies geplaatst, nog zoeken bij koude start.
Gasklephuis daar...
Ik heb wat filmpjes gezocht en moet ergens onder het stuur zijn, ter hoogte van gaspedaal. Kost weer een hernia zo te zien.
Heeft iemand nog slimme trucjes, want het is blijkbaar een hels karwei de schroefjes los te krijgen/ erbij te kunnen.
beste forum leden ik heb een vraag over electriche inklapbare spiegels.
ik heb een renault grande modus met electriche inklapbare spiegels
die worden bediend met draai knop in de bestuurders deur jullie wel bekent denk ik
inklapen en uit klapen....
Beste lezers
Mijn dochter haar modus is de stuurbekrachtiging defect en ze wil hem niet meer laten repareren
Wellicht dat iemand deze auto voor 250 eur wil overnemen,voor onderdelen of om op te knappen
Recent achter remklauwen vervangen
Motor...
Hallo allemaal,
Sinds een paar maanden heb ik af en toe dat tijdens het rijden de auto (espace 3,5 v6 2005) inhoud, hapert, met een harde tik, en in de veilige modus schiet. Dit gebeurt een keer per week/2 weken. Alle mogelijke waarschuwingslichtjes...