Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Helemaal goed, de belangruikste:
CBOL = type van de auto
ES2 = uitrustingsniveau
NV676 = lakcode
F002756 = fabricage nummer
SAN913 SAN513 = beperkte serie en uitrusting
DRAP05 = stoelbekledings code
HARM01 = interieurkleur code
dutch2005 schreef:wil ik weten omdat ik het door een monteur laat maken, en als je dan de kleurcode van de lak zelf hebt... dan krijg je minder/geen kleur verschil
Als jou monteur de kleur code niet kan vinden, zou ik hem deze schade niet laten repareren.
hij heeft verstand van die schade te herstellen..., hij wist van ut plaatje bij me oude clio zat dit onder de motorkap, daar keken we eerst, en tis toch voornamelijk wat de kleur moet zijn, hij verwachte het eerder under de motorkap of in de deur zelf, daar al gekeken, en het was ook meer, van k kom daar aanrijden, en hij heeft ff "snel snel" gekeken
wordt ut niets, ach kan ut altijd nog verzekerings werk worden ofzo..
Misschien een tip voor een ieder die in de toekomst zijn kleurcode niet weet te vinden; Negen van de tien keer kan de dealer van de wagen de kleurcode op chassisnummer achterhalen!
Meguiars, Chemical Guys, TS24, Smartwax, Extractors, Poorboys World
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben op zoek naar de bovenste veerschotels van een twingo uit 2000. Deze zijn bij de leverancier van mijn garage niet leverbaar en ook bij Renault niet. Apk keurmeester van de RDW had er een opmerking over dat ze verregaand verroest waren. Wie kan...
Aan de passagierskant rechtsonder in de hoek is het rubber kapot, waardoor door roest de voorruit is beschadigd; helaas gaat de barst steeds verder. En zal de ruit dus vervangen moeten worden. Hebben jullie een tip wat het de beste - en minst dure...
Ik rijd een Renault Kangoo uit 2000 hier brandt sinds kort het airbag lampje van.
Het brandde in eerste instantie af en toe en later is het constant gaan branden, ik heb de aansluitingen als gesoldeerd onder de stoel.
Wij hebben sinds kort een Renault scenic uit 2000.
We hebben de distributie riem laten vervangen maar sindsdien doet de radio het niet meer goed. Gaat steeds van de zender af, dan weer ineens springt hij over naar de cd. Dan weer gewoon de...
Ik heb een megane Berline uit 2000.
Nou doet de airco het niet. Volgens de garagist komt er geen spanning op de pomp. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Ook een Renault Austral voor 2000 km terug olie ververst tussen minimum en maximum, staat nu al 1cm boven pijl.
Ben naar de dealer geweest ,en zou bij Renault informeren wat er aan te doen is..
Het kan toch niet zo zijn.dat je iedere 2000 km olie...
Een vriend van mij heeft een Twingo van de eerste generatie uit 2000 met een 1.2 motor. De motor heeft geen compressie meer op twee cilinders en zal vervangen moeten worden (hij heeft 350.000 gelopen dus revisie lijkt me niet meer de moeite)....