Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb gisteren dom mijn lampen aan laten staan en mijn accu laten leeglopen, via startkabels mn motor weer aangezet en even uurtje rond wezen rijden. Nu kwam ik er alleen achter dat de keyless entry het niet meer doet. Dus:
Mijn auto sluit niet af als de sleutel buiten bereik komt
De deuren worden niet ontgredeld als ik op de keyless entry knop druk op de deurhendel
Wat nog wel werkt:
Ik kan de motor starten zonder de sleutel in de gleuf te steken
Ik kan de deuren vergrendelen en ontgrendelen met de knoppen op de keycard
Ik heb de batterij vervangen van de sleutel, maar dit heeft niet geholpen. Moet ik misschien een actie uitvoeren die de sleutel weer aan de keyless koppelt of iets dergelijks?
Ja, dat had ik gedaan. Eerste keer loste het alleen niet op, maar toen ik het later nog een keer probeerde (na wat google speurwerk), werkte het weer wel. Heel raar.
Maar inderdaad, auto starten met kaart in de sleuf zorgde dat keyless entry weer werkte.
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Bij mijn renault megane gt- line gaan alle deuren niet meer open. Buiten spiegels klappen wel uit en verlichting gaat branden.
Deuren gaan alleen van het slot wanneer ik kofferbak open maak. Batterij sleutel al vervangen zonder resultaat.
Wat kan...
Hallo,
Wij zijn sinds +- 3 weken in bezit van een Grand Scenic Bose uit 2013 van de laatste facelift, en de keyless entry werkt soms.
Hij gaat vrijwel altijd automatisch op slot als je weg loopt, maar als je naar de auto toe gaat en de deurklink...
mijn R5 supercinque bouwjaar 1990
Sinds een paar dagen werkt mijn standlicht aan de rechtse zijde niet meer.
zowel vooraan als achteraan
ik heb de kabels zo goed mogelijk gevolgd met de documentatie die ik heb.
onderdeel 69 is de lampenblok rechts...
Vandaag naar Zwitserland gereden met mijn ZE50. Eerste keer geladen (CCS) in Maastricht. Geen problemen. Tweede keer laden in Frankrijk. Niveau gaat van 10 naar 70% en dan zegt de laadpaal plotseling fout, probeer andere paal en het laden stopt...
Hallo allemaal.
Mijn garage Renault Bochane heeft mijn Renault Kadjar uit 2015 geüpdatet van versie 3.3 naar versie 7.0.
Nu werkt er helemaal niets meer ( geen geluid meer op de radio, achteruitrij camera en parkeersensoren doen het niet etc.)
Heeft...
Een hele goeie avond iedereen,
Sinds een tijdje ben ik de gelukkige eigenaar van mijn prachtige Megane uit 2014. Toen ik de auto zag, kon ik 'm niet laten staan gezien de goeie deal. Echter zat er geen keyless entry op. (Ik dacht dat dit een...