Hallo allemaal,
Nog de beste wensen voor iedereen!
Even een (newbie?) vraagje:
Sinds een maand heb ik een Scenic II uit 2004 met keyless entry.
In het begin als ik naar de auto liep met de sleutel in mijn jaszak, hoorde ik een klik
bij de (bestuurders) deur en kon ik de deuren met de handgreep ontgrendelen en keyless starten.
Nu sinds een paar dagen hoor ik de klik niet meer, als ik de deur wil ontgrendelen met de
handgreep gaan deze juist dicht, lijkt wel of hij het signaal dan te laat oppakt.
De reserve sleutel geeft het zelfde effect, dus daar zit 't m niet in. Keyless starten gaat nog wel
gewoon steeds. Moet- of kan ik het systeem resetten op de een of andere manier?
Alvast bedankt voor de info!'
Gr. Michiel
Keyless entry ontregeld
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 02 apr 2017 20:50
- Actief als: particulier
Re: Keyless entry ontregeld
Klinkt als een defecte sensor achter de deurhandel. Heb je al een ander portier of de achterklep geprobeerd?
2005 Espace 2.0 16V LPG Expression
2002 BMW R1150GS Adventure
2002 BMW R1150GS Adventure
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 17 nov 2016 23:04
- Actief als: particulier
Re: Keyless entry ontregeld
Hoi,
Net geprobeerd, ene keer reageert ie wel op de achterdeur en/of passagierszijde (vergrendeling springt automatisch open) en de andere keer niet.. dit heeft me wel geleerd dat als ik het achterportier eerst met de handgreep probeer te openen, ik dan wel het bestuurdersportier kan openen maar logisch is dit natuurlijk niet. Zoals het eerst was, werkte het prima dus rara wat kan er defect zijn..
Net geprobeerd, ene keer reageert ie wel op de achterdeur en/of passagierszijde (vergrendeling springt automatisch open) en de andere keer niet.. dit heeft me wel geleerd dat als ik het achterportier eerst met de handgreep probeer te openen, ik dan wel het bestuurdersportier kan openen maar logisch is dit natuurlijk niet. Zoals het eerst was, werkte het prima dus rara wat kan er defect zijn..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-