Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
omdat de vorige eigenaar van mijn megane zo lief is geweest het nummerbord in de kreukels te rijden wil ik nu toch eigenlijk wel een nieuwe.. dit is echt geen gezicht..
maar hoe gaat dat nou precies in zijn werking? gaat dat via de rdw ofzo?? ik woon in zeeland in krabbendijke, tussen goes en bergen op zoom in, weet iemand een winkel waar je dit kan laten doen??
ik weet trouwens niet of ik hier in het goeie forum ben, maar kwist niet waar anders.. dus vandaar
hallo
informeer hier eens naar bij lausulec of apco of iedere andere proffesionele automaterialen zaak in de buurt
of gewoon via de dealer die kan je ook vertellen wat te doen
groet mark
Het is al een knap tijdje geleden dat ik een kenteken plaat heb laten verversen, echter, voor het laatst dat ik het heb gedaan ging het als volgt :
- naar automaterialen firma
- vragen om nieuwe kentekenplaat, wijzende op de auto en auto-papieren plus identificate overleggende
- 10 minuten later met nieuwe plaat buiten staan
Is echter wel een 10-tal jaar terug.
Sindsdien namelijk geen auto's meer gereden met een 'welstandsbobbeldeuk' in de kentekenplaat gereden.
Overigens van toepassing op NL auto's.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Misschien een beetje late reactie, maar je moet met je gedeukte plaat, autopapieren en legitimatie naar een bedrijf dat, de bevoegdheid heeft om kentekenplaten te maken, toe en daar de oude inleveren, papieren overleggen en je krijgt, na betaling, een nieuwe mee (dan hoeft er geen 1 op het kenteken).
Alexandra de Renaultfreak!
Diverse modellen Renaults (teveel voor een onderschrift). :?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Onze Grand Scenic IV kraakt over drempels. Vaker bij koud weer. Vanaf nul optrekken resulteert soms in stuiteren van de banden voor. Ook hoor ik soms een bonk voor.
Bij een garage geweest. Die zeiden: veerpootlagers, maar hoeven niet vervangen...
Ik las in één van de facebookgroepen dat dealers de deurrubbers gratis kunnen vervangen voor betere tegen het windgeruis. Klopt dit? En zorgt het ook daadwerkelijk voor minder geruis?
Helaas is mijn veiligheidsgordel links voor van mijn Senic III uit 2011 afgekeurd.
Ik ben bezig geweest met het demonteren maar loop tegen een paar problemen aan. Tevens heb ik voor een tweedehands gordel gekeken en merk dat deze vaak...
Tijdens de vloeistof controles ontdekte ik haarscheurtjes door uitdroging van de laadluchtslang.
(zie foto’s) van mijn Renault Kadjar 1.2 TCE van 2018.
Heeft iemand ervaring met het vervangen en is dit eenvoudig...
Hallo,
Ik wil de benzinepomp van mijn Modus 1.4 vervangen.
Die zit ingebouwd in de benzinetank. Inclusief benzinefilter.
Onder de achterbank zit een klepje. Doe je dat open dan heb je zicht op de grote dop van de pomp.
Kan de pomp door dit gat of...
Hallo,
Naar jaren met tevredenheid te hebben gereden in een Grand Scenic 1.4 Tce.
Heb ik deze ingeruild op een grand Scenic4 1.3 initiale.
Tot dusver bevalt de auto goed en rijd zeer fijn.
Alleen viel het me op dat de Multisense verlichting in de...