Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Sinds een paar maand bezitten wij een Renault Captur Dynamique 1.2 automaat van bouwjaar 2014.
Toen we de auto (particulier) kochten was het mooi weer en hadden we er geen erg in dat de kachel geen warme lucht naar het voetengedeelte blaast.
Blijkt nu dat er eigenlijk alleen maar warme lucht uit de ventilatie naar het voorraam komt!!
Als we kachelventilatie veranderen van beneden naar boven of op de ruit gebeurt er niets.... Kachel word wel warm en airco werkt ook, maar de warme lucht word niet doorgevoerd naar het dashboard of naar de voeten.
Weet iemand het probleem of hebben meer mensen dit?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zit al een tijdje met een raar probleem. Dit is de situatie:
s' Ochtends stap ik in de auto (koude motor) en rijd weg. Maar binnen de eerste 5 minuten (meestal wanneer ik rond de 80 rijd) voel je een harde...
Hallo,
De ecu van mijn Scenic 2 geeft een te lage spanning aan. Dit gaat wel weer terug naar de normale waarde van 14,2 Volt maar lijkt mij niet goed.
Foto's zijn bijgevoegd.
Weet iemand of dit zo hoort of heb ik een massa / bekabelings probleem?...
Wij hebben op midden november ‘24 een handtekening gezet onder een bestelorder voor een Iconic 5 met alle mogelijke opties. Het zou onze eerste nieuwe auto worden na het behalen van het rijbewijs, zo’n 32 jaar geleden…Voor ons...
Ik mis de twee opties Navigatie en Apps in het menu van mijn R-Link2.
Nu heb ik de garage waar we de auto vandaan hebben gemaild met de vraag of dat klopt, zij geven aan dat onze R-Link2 is uitgerust zónder Navigatie.. Maar klopt dat...
Ik zal me even voorstellen voor ik mijn vraag stel.
Mijn naam Rini en heb onlangs een Renault Megane 2.0 cte GT gekocht via een veiling. :hammer_head
Het was een grote gok dat wel. Het lijkt of de auto nog nooit bij een Renault...
Mijn espace IV 3.5 V6 Initiale uit 2009 geeft sinds het koudere weer van afgelopen weken de melding: ESP controleren. Samen met het lampje voor slipgevaar. Het gevolg is dat de auto weliswaar goed start, maar niet harder dan 10 kilometer per uur...
Heb een probleem met mijn [Renault Kangoo 2010, Motorcode K4MA7 (1.6 16V) Benzine.
Het probleem begon bij een storing met in de display (controleer remmen). Dus had ik de Kangoo laten uitlezen bij de Renault Dealer. Die kwamen uit...