Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ken de verschillende types niet zo goed maar is dit een touch-screen? Dan kan je het misschien aanpassen door op het icoontje waar die 3-D op staat te drukken?
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC
En je bent niet de enige die al ns simpels over het hoofd had gezien hoor. Ik gokte er trouwens gewoon op dat het dat was vandaar mijn vraag ivm het 'touch screen'.
Heb gisteren trouwens de elektrische tuinfrees open gedaan en uitgemeten omdat die niet meer werkte, uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik de extra veiligheidsknop aan de zijkant van de hendel niet had ingedrukt tijdens het aanzetten van de machine.
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
E-TECH hybrid 145 Intens: Weet iemand of mijn dashboard digitaal aan te passen is, je zou denken dat digitaal alles mogelijk is.?
Wil graag ook een toerenteller op beeld.. zeg maar
Wat zijn de uitvoeringen waarin ze verschenen zijn ?
Ik zoek ze in jaartallen 2022 - 2023 met max 20.000 op de teller
Kan iemand mijn daar een overzicht van geven ?
goede dag bij slechtweer krijg ik sins een paar dagen water via de voorzijde door de hemel water vocht nat naar binnen heb dit een poos geleden aan de achter zijde ook gehad toen hebben we via de dealer d dakdragers via de binnen zijde laten...