mijn vrouw en ik rijden nu bijna twee jaar in een Renault Twingo Dynamique uit 2011. De Twingo is voorzien van de originele Renault
radio, deze (op de foto zonder afdek kapje).

Verder zit is er een Parrot carkit door de vorige eigenaar ingebouwd.
Het leek allemaal leuk in het begin maar de originele radio houdt niet van zelf gebrande cd's (al dan niet mp3) en de Parrot kit heeft
bedieningsproblemen. Tijd dus om de originele radio en de Parrot kit uit te bouwen en er iets fatsoenlijks in te bouwen!
De JVC KD-X441DBT is in Duitse bladen als "Spitzenklasse" getest, het nieuwe model de JVC KD-X451DBT heeft nog meer
mogelijkheden. Nu even de praktische kant.

Ik heb in ieder geval een nieuw din-1 kapje nodig, geen probleem die is overal te bestellen!
Daarna wordt het een stuk lastiger.. het aansluiten van de "aftermarket" radio op de originele Renault stekkers.
Uit mijn tijd bij de, helaas, ter ziele gegane "Stichting Twingo Club" weet ik dat Renault tijdens de produktie van de Twingo 2
meerdere malen van radio en aansluitingen gewisseld heeft waardoor het zowat onmogelijk werd Twingo 2 radio's onderling uit te
wisselen. Helaas kan ik deze info niet meer raadplegen.
Vandaar mijn vraag hier. Weet iemand welke kabelset ik nodig heb om de JVC te kunnen installeren en beter nog, welke kabelset en adaptor heb ik nodig om de stuurwielbediening weer te laten werken?
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp.