Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zo gauw ik mijn iphone aansluit via usb , koppeld en ontkoppeld hij continue.
Het wordt al iets minder als ik de bluetooth op mijn telefoon uitzet. .. snap er niks van..
4 kables geprobeerd zowel echte al neppe...
Telefoon van mijn vriendin 5s of mijn buurman 5 werken wel prima ...
Dan lijkt mij het niet onlogisch dat het aan jouw toestel ligt...
Maar waarom je telefoon aansluiten met een kabel als het ook via BT gaat?
Via BT kun je ook je muziek streamen.
Ik heb ook hetzelfde probleem merk ik. Ik ben sinds vrijdag in het bezit van een iPhone 6 en bij wil ie ook niet koppelen. Hij ontkoppelt steeds op het moment dat ie verbinding wil maken. Met mijn iPhone 5 had ik geen problemen. Gelukkig werkt Bluetooth wel, maar toch wil ik de iPhone ook kunnen verbinden met de USB om in ieder geval het apparaat te kunnen laden en zelfs dat weigert ie. Is er een oplossing voor dit probleem bekend?
Vandaag maar opnieuw getest. Eerst een iPhone 5s getest van een collega en die werkte gelijk en toen die van mij getest. Die deed het ook gelijk. Telefoon was maar voor 35% opgeladen en ik dacht: het werkt weer, maar ik houd het wel nog even in de gaten, want je weet maar nooit. Later toen ik naar huis reed opnieuw uitgeprobeerd en het werkte, maar na een paar minuten werd de verbinding weer verbroken. Dit herhaalde zich een paar keer, waardoor ik tot de conclusie kwam dat het probleem zich nog steeds voordoet. Morgen ga ik het uitproberen met een volledige opgeladen batterij. Ik ben benieuwd wat hij dan doet.
Ik ben ondertussen ook naar mijn dealer in Zwolle gereden, maar die was nog niet bekend met dit probleem. Ik vroeg ook of ze mij konden vertellen of en wanneer er een nieuwe update komt van R-link en als hij uitkomt of ik dan automatisch bericht daarvan ontvang. De dealer wist niet wanneer er een update komt. Hij gaf ook aan dat ik niet automatisch daarvan bericht ontvang en dat het handig is om om de paar maanden even te bellen met Renault Nederland. Dat ga ik maar doen, denk ik. Wat is het nummer eigenlijk?
Hoe dan ook, ik hoop dat er binnenkort via dit forum meer bekend wordt over de update. Dus ik houd dit forum in de gaten de komende tijd.
Vandaag getest met een volle batterij en toen had ik geen problemen. Later opnieuw uitgeprobeerd met een batterij die voor 90% ongeveer was opgeladen en toen had ik wel de bekende problemen. Het probleem doet zich kennelijk ook voor bij telefoons die meer dan 85% zijn opgeladen, maar in ieder geval niet bij een volle batterij. Nu maar hopen dat er binnenkort een update komt.
Die trage input tijdens het adres intypen herken ik niet.
Probeer eens een andere R-Link om te kijken of die beter is.
Dan weet je of het specifiek aan jouw R-Link ligt of niet.
Je moet R-Link n.m.m. overigens niet willen vergelijken met een high-end smartphone!
Ik vrees dat we voor R-Link niet veel verbetering mogen verwachten. Ik krijg de laatste weken nogal wat folders over auto's, en mij valt het op, dat bij Renault niet meer over R-Link wordt gesproken. TomTom Carminat en Medianav zijn terug!
Het valt mij ook op dat de met veel bombast verspreide berichtgeving over Facebook op R-link plots uit 'My Renault' is verdwenen. Het nieuwste speeltje is als 4VERS VAN DE PERS' de zwarte doos (dashcam)
Och, vorige week nog een Clio 4 in gebruik genomen waar de aanduiding R-Link prominent op de deurstijl staat!
Maar het nieuwtje is er voor Renault wel af natuurlijk en de reactie van klanten/gebruikers zal ze niet zijn meegevallen.
De (naaste) toekomst lijkt mij een systeem waarbij je telefoon het centrale apparaat zal zijn en er (door Renault) een soort van monitor in/op het dashboard wordt geplaatst.
En R-Link als navi/radio en carkit zal ongetwijfeld nog lang bruikbaar blijven!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi,
Als ik muziek wil afspelen vanaf mijn iPhone en een andere keuze wil maken blijft het in CarPlay hangen in recent toegevoegde artiesten.
Hoe kom ik bij het alfabet om zelf een keuze te maken ?
Grtjs, Henrie
wij hebben een renault kadjar uit 2016 met rlink2 erin.
alleen heeft deze geen camera erin zitten
is het mogelijk om deze achteraf erin te bouwen en te activeren?
ik zal op alli ook wel een setje met kabels of gaat dit niet werken.
Ik wil de meldigen van de verlopen abonnementen verwijderen uit het scherm van de Rlink. Elke keer als ik de auto opnieuw start, dan staan er echter wederom 16 meldingen.... hoe verwijder ik die permanenent?
Ik heb een update (Versie 11.25) gekocht voor mijn Captur uit 2017 maar deze geeft een foutmelding als ik deze in de auto plaats.
Als ik het goed begrijp komt dit door mijn Rlink niet up te date zou zijn en geen sd-kaart van 16GB kan lezen....
Hoi,
Ik heb een megane 2018 (bose versie) en mijn rlink 2 kan niet meer updaten. Tevens weigert hij de iphone 14 te herkennen via een kabel.
Nu wil ik de navigatie software gaan update, volgens mijn renault garage, moet ik dat via de officiele...
Bij mijn Renault Talisman uit 2017 start plotseling het multimediascherm in de middenconsole niet meer op.
Wat ik ook doe, hij reageert nergens op. Het gevolg is dat mijn radio, navigatie, parkeersensoren en...