Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een kangoo uit 2002 2e hands gekocht. Nu staat de klok nog niet op de goede tijd en die wil ik graag instellen, maar kan nergens een knop vinden. Het klokje bevind zich in het dashboard onder de (digitale) kilometerteller. deze is wel te veranderen met een knop die er vlak naast zit, maar blijkbaar is deze niet voor de digitale klok.
De klok is te verstellen door de knop van de teller te verdraaien.
Weet even niet of het linksom of rechtsom is, kan ook zijn dat het niet uitmaakt.
Als ik me niet vergis gaan eerst de uren knipperen, die zijn te verstellen door de knop in te drukken.
Nogmaals aan de knop draaien doet de minuten knipperen, nu zijn deze te verstellen.
Nogmaals draaien is de tijd vastleggen.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Het kan ook zijn dat je de knop heel lang in moeten houden en dat de minuten eerst langzaam gaan en daarna snel.
Ze maken het altijd achterlijk lastig dit in te stellen..
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo,mijn Kangoo van 2002 1.2 16 v krijg ik niet van de startblokkering het lampje knippert snel,en heb de truc met de knop ingedrukt houden ook gedaan tijdens starten.
Niets werkt dus.
Volgens de garagehouder kan dit niet gemaakt worden.
Auto is...
Beste lotgenoten, Nadat onze Kangoo 2002 1600-16 van zijn elektronische spoken is afgeholpen via dit voortreffelijke forum is er een nieuw probleem: De ATF van de stuurbekrachtiging lekt via een gat in de slang. Op internet vind ik geen vervangend...
De versnellingsbak is kapot van mijn Renault Kangoo 4x4 (benzine) uit 2002.
Nu is mijn vraag,
Kan ik er een tweedehands versnellingsbak van een Kangoo (uit die periode) onder zetten of heeft deze 4x4 uitvoering een andere versnellingsbak?
Er zijn...
Omdat de tijd van de R-Link navigatie regelmatig van een geplande reis meestal een uur afwijkt van de actuele ingestelde tijd en het niet lukt om die te synchroniseren, valt me op bij het plannen dat de datum daar aangegeven dik vier maanden (of...
Daar er een schakelaar voor de stoelverstelling is stukgegaan zoek ik een oplossing om dat met behulp van 2 dubbelpolige schakelaars op te lossen. Maar dan moet in natuurlijk ergens aan het schema komen die me duidelijk toont wat bv de...
Vorige eigenaar vertelde al dat ze dat allemaal hebben, de klep sluit niet mooi, het scharnier is lam. Ik wil het scharnier repareren of vervangen. Nu vind ik hier met zoeken niets, maar ook op YouTube vind ik geen tutorials. Ben ik toch de enige,...