Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi, vorige post geen reactie, dus probeer het nu met nieuwe
GS 1.3 Bose van 12-2018 gekocht. Staat nu bij Renault dealer. Gaat binnenkort afgeleverd worden.
Zag via internet dat er een update klaar staat naar 7.0.24.160. Ik heb de dealer gevraagd of hij kan updaten naar versie 8 of 9. Kan hij dat of is dat niet mogelijk?
Het wil wel eens lukken, maar vandaag 29/6/23 wil ik de kaart van mijn GPS updaten , want het is enkele jaren geleden van 2020
Maar als ik dit wil doen geeft deze als melding " er zijn 0 updates" ?? dus toch verwonderlijk.
Alhoewel de melding komt van € 84,99 te betalen voor de updates !
Wie weet de laatste nummer van de Europese kaart voor een Scenic IV bouwjaar 2017 ?
Nergens info te vinden
Ik heb de auto nog niet, maar kan via Renault zien dat er een update is naar 7.0.24.160. Ik denk dat er al 7 op zit, maar niet de laatste versie? Volgens https://www.gps-rlink.com/r-link-2/update-software/ zou ik deze wel zelf moeten kunnen updaten?
Moet er op versie geupdate worden? Dus eerst naar 7.0.24.160 en dan naar 8 of kan dat meteen?
Kan de dealer zonder probleem updaten naar 8 of gaan ze dat niet doen omdat Renault die update niet aanbiedt?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Gisteren heb ik een berichtje geplaatst over een blower die het niet deed. Vandaag hebben we de weerstand vervangen! Stekker aansluitingen waren gesmolten en zwart! Na alles weer in elkaar gezet te hebben zitten we met het volgende...
Hallo allemaal.
Mijn garage Renault Bochane heeft mijn Renault Kadjar uit 2015 geüpdatet van versie 3.3 naar versie 7.0.
Nu werkt er helemaal niets meer ( geen geluid meer op de radio, achteruitrij camera en parkeersensoren doen het niet etc.)
Heeft...
Hierbij de link naar een Wikipedia achtige site met technische info over de Twingo 3. Elektrische schema’s, onderhoud, plaats van sensoren enz. enz…. Wel in het Frans maar met Google Translate met de camera gaat het prima.
Nieuw hier want 2 maanden geleden een zoe q210 uit 2014 gekocht. Voor een schijntje, want met diagnose defecte bcb. Laden volgens verkoper alleen op 1 fase grannykabel, verslag van renault Bochane erbij. Omdat ik het autootje alleen...
Een aantal weken een Zoe R90 van 2017 in bezit. Eerst uitvoerig over gelezen natuurlijk. Het is duidelijk dat de meeste Zoe's niet automatisch een BMS update krijgen bij de dealer. Pas als blijkt dat je pakket te zwak is geworden en je een nieuwe...
Het R-Link2 navigatiesysteem is niet meer te updaten heb ik begrepen, nu kwam ik op marktplaats wel een advertentie tegen die dit kennelijk wel kunnen, maar is een adres ergens in België, met alleen ophalen niet verzenden..