Ik heb inmiddels de inbouw-instructies weten te bemachtigen via de Renault Dealer in Eindhoven. Ook heb ik de complete set inmiddels ingebouwd
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
en werkend in de Espace IV phase I. Er zijn geen verschillen met de phase II voor wat betreft het inbouwen. Maar ik vond het nog niet voldoende,
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ik heb dus ook maar meteen de AUX ingang gebruikt om mijn MP3 speler aan te sluiten in sterieo
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
maar dit vond ik nog niet genoeg
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ik wilde het geluid van de DVD over mijn boxen horen en niet alleen via de draadloze koptelefoons
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
, dus heb ik die ook via de AUX laten gaan, en voala...... ik heb een CAR Cinema set
![Bier :Beer:](./images/smilies/Icon_Beer.gif)
dit was niet gemakkelijk omdat er geen audio out is die je kunt gebruiken. je moet het zoeken in de kabels die naar je scherm lopen en dan een aftakking maken net na de stekker die in je dvd speler zit. De kabel voor de '-' is de paarse kabel de '+' is de witte voor 'L' en de roze voor 'R' Deze moet je dan aansluiten op de AUX ingang van je radio die achter je CD speler zit
Dan vroeg je waar de DVD speler zit; nou als die is ingebouwd zo als het in de instructies staat, maar ik denk het wel, dan zit die in het rechter opbergkasje. alleen ik heb hem niet beneden in het kasje liggen maar ik heb hem opgehangen boven in het kasje.
Nu zit ik nog te denken om een plafond TFT 12" klap-scherm te monteren voor de twee achterste stoellen (maar die vervang ik door 3 stoelen en wel 3x de middelste stoel uit een Scenic voor een 8persoons te creëren
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
) en nog een gewoon scherm voorin zodat iedereen kan DVD kijken of een computerspel kan spelen.
Ook wil ik nog een kleine laptop zoals een ASUS Eee pc of een ACER er in maken met mobiel internet
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
maar die vraag ik mij wel even aan sinterklaas
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)