Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hallo,
ik heb sinds kort een laguna 2 tech road ph2 gekocht waarin geen nav dvd zat...heb er nu zelf een gebrand nl de v31.1
deze dvd werkt wel, maar mijn positie blijft in frankrijk in onbekend gebied...hoe kom ik weer op mijn huidige postie.
gps geeft aan onbekend terein, maar verplaatst zich wel als ik ga rijden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
ik ben Antoinettes, ik heb deze week een Renault Megane scenic uit 2007 gekocht, echter zit er geen radio in wel de rest van het navigatie systeem, ik er al achter gekomen welk serie nummer de radio moet hebben ( 8200562764 ) mijn...
Is er iemand hier in Regio Zwolle, iets verder mag ook, die mij kan/wil helpen om het een en ander aan te passen in mijn Renault Megane IV 1.3TCe Bose van 2018?
Bochten verlichting, zodat mistlamp oplicht in de bochten
En dag rij verlichting uit...
Gisteren heb ik een berichtje geplaatst over een blower die het niet deed. Vandaag hebben we de weerstand vervangen! Stekker aansluitingen waren gesmolten en zwart! Na alles weer in elkaar gezet te hebben zitten we met het volgende...
Mijn Clio II draait niet helemaal lekker stationair, en ik heb een waarschuwinglampje op de emissie.
Zelf gedaan:
- Luchtfilter vervangen
- Gasklephuis schoon gemaakt (was wel beetje smerig)
- Nieuwe bougies
Ik zit hier echt met de handen in het haar en kan echt wat advies gebruiken. Zojuist, nadat ik mijn Laguna 2 uit 2006 had bijgetankt, hoorde ik een vreemd geluid toen ik weg wilde rijden. Tot mijn ontzetting werd dit...