hhmmmmm..........strange
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 15 jan 2023 08:40
- Actief als: particulier
hhmmmmm..........strange
beste mede forum gebruikers nu is er mij laatst iets met mn espace overkomen dat en heel grapig en toch een beetje hhmmmm raar is heb een tijdje terug mn interieur veranderd van beige naar grijs zwart en dus ik met een paar toffe vrienden er alles uitgehaald en heel voorzichtig overgepast was een werkje van 3 dagen maar het resultaat mag er zijn verwarming doet het top tv werkt nog beter dan ervoor achteruitrijcamera werkt perfect en waarhijdsgetrouw dvd werkt gewoon top, op origineel scherm kortom een zaligheid om ermee te rijden.maar nu het probleem alle ramen werken zo als het moet behalve die rechts van voor deed raar je kost hem alleeen bedienen langs de chaufeurskant maar als je hem naar beneden wilt doen ging hij naar boven . dus ikke de stekers controleren maar geen fout kun je trouwens niet fout steken en nu het raar gedeelte mijn versie is een initale en dus zou ik tijdens het verlaten van de wagen de zijspiegels automatisch inklapen deed het ook niet nu als je de zijspiegels met de schakelaar binnen wilt neerklapen gaan ze wel naarbinnen en buiten als je de rechtse raambediening indrukt wel cool maar niet de bedoeling .iemand dit al meegemaakt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: hhmmmmm..........strange
Nogal erg onduidelijk, maar ik heb het even vertaald
Antwoord: NeeBeste mede forumgebruikers,
Nu is er mij laatst iets met m'n Espace overkomen dat heel grappig en toch een beetje raar is.
Heb een tijdje terug m'n interieur veranderd van beige naar grijs zwart en dus ik met een paar toffe vrienden er alles uitgehaald en heel voorzichtig overgeplaatst was een werkje van 3 dagen, maar het resultaat mag er zijn.
Verwarming doet het top, tv werkt nog beter dan voorheen, achteruitrijcamera werkt perfect en waarheidsgetrouw, dvd werkt gewoon top op origineel scherm. Kortom een zaligheid om ermee te rijden. Maar nu het probleem; alle ramen werken zo als het moet, behalve die rechts van voor doet raar; je kan hem alleen bedienen langs de chauffeurskant.
Maar als je hem naar beneden wilt doen gaat hij naar boven. Dus ik heb de stekkers gecontroleerd, maar ik kan geen fout ontdekken.
En nu het rare gedeelte; mijn versie is een Initiale en dus zouden, tijdens het verlaten van de wagen, de zijspiegels automatisch inklappen. Maar dit doet het ook niet. Als je de zijspiegels met de schakelaar binnen wilt neerklappen gaan ze wel naar binnen en buiten. Als je de rechtse raambediening indrukt wel cool maar niet de bedoeling.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 30 jul 2017 19:22
Zo vreemd heb ik het ook nog niet gezien.
Zijn behalve de bekledingen en panelen ook de schakelaars overgezet of zijn de schakelaars gebruikt welke origineel in de auto zaten?
Antonio.
Zijn behalve de bekledingen en panelen ook de schakelaars overgezet of zijn de schakelaars gebruikt welke origineel in de auto zaten?
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Laatste bezoek: 15 jan 2023 08:40
bedankt voor mn tekst duidelijker te maken budy ,en inderdaad alles is origineel overgezet qua schakelaars etc/
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 30 jul 2017 19:22
Opnieuw laten programmeren bij de dealer blijft dan als enige oplossing over.
Antonio.
Antonio.
Renault, a way of life!
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut