Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
bij mijn vorige wagen had ik ook head-up display en vond ik beter dan deze! vind dat Renault het redelijk beperkt houd!
dode hoek zou nog een pluspunt zijn, of je EV rijd of niet! en zouden wel nog wat praktische dingen bij kunnen
kon ook toen de grote van de cijfers aanpassen en in 2 andere kleuren zetten
iemand nog dit gevoel of vind ik die instellingen niet
Bij mijn vorige wagen (grand scenic) had ik zo’n stukje plastic wat openklapte. Ik vind de projectie op het raam een verbetering van 100%.
Meer informatie of instellingen zijn natuurlijk welkom.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
sinds een paar dagen heb ik een Kadjar 1.3 intens uit 2019. Ik wil graag de toerenteller in het display omdat deze auto zo stil is dat je niet altijd aan het geluid kan horen hoeveel toeren ie maakt. Het vreemde is dat tijdens de proefrit voor de...
Heb te koop een nieuw in doos een startbooster , huidige winkelprijs is € 69,99
Raar ding, geeft in % zijn vermogen aan en loopt langzaam af, maar start de auto prima
VFMFM 3000 A Starthulp powerbank, 12 V autostarthulp,...
Hoop dat iemand mij kan helpen. Heb een twingo automaat uit 2008 , rijd en schakelt perfect. Alleen de stand van de versnellings is niet zichtbaar in het display. Dus je kan niet zien of de auto in zijn a of m staat of in zijn r. Ook is het cruise...