Harde regen=natte vloermat L
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 4
- Laatste bezoek: 11 apr 2025 22:56
- Actief als: particulier
Harde regen=natte vloermat L
Ik ben nieuwe schoenen gaan kopen omdat ik natte voeten kreeg.Bij harde regen zie ik het druppelen vanuit de stuurkolom.
Waar te beginnen is me nog een raadsel.De vloermat ga ik eerst drogen.De paravent ga ik ook verwijderen.Dit omdat het bij hevige regen is(er loopt iets over).Search leverde niets op.
Waar te beginnen is me nog een raadsel.De vloermat ga ik eerst drogen.De paravent ga ik ook verwijderen.Dit omdat het bij hevige regen is(er loopt iets over).Search leverde niets op.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 25 apr 2025 20:49
Re: Harde regen=natte vloermat L
De kangoo heeft ook 2 afvoeren zitten in de paravan, als die dichtzitten loopt het water over en kan het naar binnen lekken.
Ook wel eens gehad dat de voorruit lekte. Controleer eerst ff de afvoer, en evt rubbers in het schutbord.
Ook wel eens gehad dat de voorruit lekte. Controleer eerst ff de afvoer, en evt rubbers in het schutbord.
Hide post links |
-
Topic author - lid
Motorhuis van kachel staat krom v/h vastschroeven.Vooraan in de goot zit ook een afwatering,deels verstopt met dennenaalden.Kabelboom naar cabine gaf ook geen lek.
Bij sproeien op het dak verscheen mijn lek aan de stuurkolom.De hoeken van het raamrubber zitten iets omhoog.Antennevoet gaf ook geen lek na afzonderlijke besproeing.Resultaat;rups van ruit los.Mss kan ik het met iets licht vloeibaar inspuiten.
'k Moet wel vermelden dat er een gedeelte water naar de deurrubber loopt,maar naar het dashboard is onwaarschijnlijk.
Bij sproeien op het dak verscheen mijn lek aan de stuurkolom.De hoeken van het raamrubber zitten iets omhoog.Antennevoet gaf ook geen lek na afzonderlijke besproeing.Resultaat;rups van ruit los.Mss kan ik het met iets licht vloeibaar inspuiten.
'k Moet wel vermelden dat er een gedeelte water naar de deurrubber loopt,maar naar het dashboard is onwaarschijnlijk.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
Denk aan de voorruit... gebeurt regelmatig dat hier waterinsijpeling komt.
Hide post links |
-
Topic author - lid
Ben aan het werk geweest met een tube van Shell om de ruitrubbers te dichten.Een paar mogelijke lekken wil ik wel melden.Sproeierdarm naar achter zat los in doorvoertule.Roostertjes L en R van ruitenwisserplastik zaten 1 cm dicht door vuil.Kachelmotorbak heb ik los gemaakt en ingesmeerd.DE hoeken bovenaan ruitrubber heb ik naar beneden getaped met het spul eronder.
Een nwe ruit zou ca 250 zijn.Hij had vroeger ook zo bezig geweest maar was dan garantieloos.Bij verwijderen ruit kan men men evtl fouten zien van lekkage(roest,insijpeling,slecht ontvet,enz).
Deze tube kost mij 9 euro en hopelijk blijft het droog.
Een nwe ruit zou ca 250 zijn.Hij had vroeger ook zo bezig geweest maar was dan garantieloos.Bij verwijderen ruit kan men men evtl fouten zien van lekkage(roest,insijpeling,slecht ontvet,enz).
Deze tube kost mij 9 euro en hopelijk blijft het droog.
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
- Laatste bezoek: 20 jan 2020 22:22
Onze bedrijfsauto's hebben daar allemaal last van wanneer je de airco aan hebt staan.
megane estate 130 bose blablabla.... 

Hide post links |
-
Topic author - lid
No airco.Het is dicht.Het product is maar van dat.Gebruik iets dat je kent anders kun je het overdoen.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut