Geen Live Services
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 16 apr 2015 20:02
- Actief als: particulier
Geen Live Services
Is misschien al een oud probleem, maar ik zag zo geen aansluitend onderwerp staan op deze site en googelen heeft mij ook niet verder geholpen. Daarom maar de vraag geplaatst op dit onvolprezen forum waar ik al even niet actief ben geweest.
Live Services (bijvoorbeeld Weer) doet het niet, maar HD Traffic (verkeersinformatie) wel. Ik dacht dat beide systemen via internet lopen, dus het ligt niet aan de verbinding. Ik dacht ook dat je bij aankoop meegeleverde abonnement op Live Services één jaar duurde: wij hebben de Captur nu een paar maanden, dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen.
Heeft iemand een idee?
Live Services (bijvoorbeeld Weer) doet het niet, maar HD Traffic (verkeersinformatie) wel. Ik dacht dat beide systemen via internet lopen, dus het ligt niet aan de verbinding. Ik dacht ook dat je bij aankoop meegeleverde abonnement op Live Services één jaar duurde: wij hebben de Captur nu een paar maanden, dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen.
Heeft iemand een idee?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Geen Live Services
Live Services kun je aantal maanden gratis gebruiken, daarna moet je er een abonnement op nemen.
Kijk maar in MyRenault, R-Link, mijn produkten tot en met welke datum diverse pakketten lopen.
Kijk maar in MyRenault, R-Link, mijn produkten tot en met welke datum diverse pakketten lopen.
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 16 apr 2015 20:02
- Actief als: particulier
Bedankt HF5 Turbo voor je duidelijke antwoord! En zo zie je maar dat de tijd vliegt. Ik dacht dat we die auto nog maar een paar maanden hadden, maar dat bleek toch alweer zo'n vijf maanden te zijn.
Ik zou verwacht hebben dat Renault dat even zou melden om een verlenging van het abonnement te kunnen verkopen, maar dat hebben ze toch niet gedaan, voor zover ik weet.
Ik zou verwacht hebben dat Renault dat even zou melden om een verlenging van het abonnement te kunnen verkopen, maar dat hebben ze toch niet gedaan, voor zover ik weet.
Hide post links |
Bovenin je scherm in de auto staan altijd alle berichten betreffende je lopende en aflopende abonnementen dus ook live services
berichten aantoetsen en dan zie je welke abonnementen er nog lopen en afgelopen zijn je kunt daar ook gelijk eventueel verlengen!!!
![prima :thumb:](./images/smilies/thumb.gif)
berichten aantoetsen en dan zie je welke abonnementen er nog lopen en afgelopen zijn je kunt daar ook gelijk eventueel verlengen!!!
Hide post links |
Dat kan inderdaad ook op je scherm in de auto, mits je de berichten in een eerder stadium niet verwijderd hebt en dan zul je via MyRenault de boel moeten bekijken.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-