http://kangoo-attitude.easyforum.fr/
is de naam van deze rijk gevulde forum! Geweldig ! Volop technische onderwerpen met links naar schema's en ik zag zelfs een link naar het werkplaatshandboek voor de Kangoo phase I !
Maar ja,voor velen is de taal een probleem...voor mij niet ! (' miquels ' op dat forum.Ik kreeg deze link van een gast op het franse Scénic-forum :http://renault-scenic.forumpro.fr/ )
Uploaded with ImageShack.us
franse Kangoo-forum
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 05 okt 2024 18:22
- Actief als: particulier
Re: franse Kangoo-forum
Lijkt me inderdaad een leuk forum ja....maar ik heb slechts 2 jaar Franse les gehad (1962 t/m 64), dus veel verder dan Jacques est dans le Pres, le cheval aussie....ben ik niet gekomen
Als er nu een vertaalmachine bij stond ?
Als er nu een vertaalmachine bij stond ?
Kangoo 1.6 - 16V Automaat bj 2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 02 jan 2014 21:49
- Actief als: particulier
Re: franse Kangoo-forum
Bedankt voor de link, was al enige tijd op zoek naar een specifiek kangoo-forum en bij deze gevonden en aangemeld (nick1). Frans is ook geen probleem voor mij, althans het gesproken gedeelte, het geschreven gedeelte is al wat minder maar met behulp van google's vertaler lukt het wel om foutloos te schrijven.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-