Model/uitvoering :Kangoo
Bouwjaar : 2003
Weet niet of ik hier op het juiste forum zit, maar ik doe een gok
Ik had een vraag. Ik heb een Renault Kangoo bestelauto (zonder ramen achterin alleen in de klep en schuifdeur). Het is een aangepaste auto waar mijn rolstoel in kan door middel van een takellift.
Ik wilde vragen of het toegestaan is om een extra stoel er in te laten zetten achterin (bij de schuifdeur). Dit in verband met enige gezinsuitbreiding.
Nu heeft de auto alleen twee stoelen voor. Stel er zou een kind bijkomen, dan lijkt mij een extra stoel een betere optie dan een hele nieuwe grotere aangepaste auto kopen. Mede omdat deze auto geheel aan mij aangepast is.
Erg bedankt!
Extra stoel in bestelwagen toegestaan?
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Donateur
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 29 apr 2025 07:36
- Actief als: particulier
- Contacteer:
Re: Extra stoel in bestelwagen toegestaan?
Is het een 'grijs kenteken' wagen ? -- dan is personen vervoer in 'laadruimte' (ook al zat daar voorheen een bank) niet toegestaan.
Is het een 'geel kenteken' en alleen in uitvoering een bestelwagen, dan zou mits de stoel op de daartoe bestemde punten bevestigd is en voorzien van (rol)gordel dit m.i. toegestaan moeten zijn.
Is het een 'geel kenteken' en alleen in uitvoering een bestelwagen, dan zou mits de stoel op de daartoe bestemde punten bevestigd is en voorzien van (rol)gordel dit m.i. toegestaan moeten zijn.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!!
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jul 2012 13:48
Nee het is een grijs kenteken. Ik hoorde dat het wel kan maar dat je dan BPM moet terugbetalen.
Weet iemand hoe dat zit? Ik heb de auto 8 jaar in bruikleen gehad en 2 jaar geleden overgekocht
Weet iemand hoe dat zit? Ik heb de auto 8 jaar in bruikleen gehad en 2 jaar geleden overgekocht
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 25 feb 2025 12:13
Ik zou Bierman eens bellen, in Nieuw vennep....die ken je vast wel en weten als geen ander hoe die wetten in elkaar steken.
2 jaar geleden ben ik bij hen langs geweest omdat ik een Kangoo zocht, ook voor aanpassingen geschikt, uiteindelijk heb ik mijn Kangoo ergens anders gekocht, maar zij zijn wel de experts in NL v.w.b. aangepaste Kangoo's.
http://www.biermanab.nl/index.php?mid=156
2 jaar geleden ben ik bij hen langs geweest omdat ik een Kangoo zocht, ook voor aanpassingen geschikt, uiteindelijk heb ik mijn Kangoo ergens anders gekocht, maar zij zijn wel de experts in NL v.w.b. aangepaste Kangoo's.
http://www.biermanab.nl/index.php?mid=156
Kangoo 1.6 - 16V Automaat bj 2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-